Aşık olmak istiyorum, kimse çıkmıyor aşık olabileceğim düzeyde, neden?

1 yıl 2 aydır bir ilişkim yok. Kimine göre çok kısa bir süre, kimine göre çok uzun bir süre. Ama bana yeterli geldi ve çok sıkıldım. Sıkılmamın sebebi yalnızlık değil sadece. Manevî anlamda çok yorgun ve de huzursuzum. Bunları silip süpürecek biri olsun diye değil; kendimi geliştirebilmem için dahi etkileşimde olabilmem gerek biriyle diye düşünüyorum. Tekrar hissedebilmek, hissedebilmem için. Sanırım adrenaline, serotonine çok fazla ihtiyacım var. Mutlu değilim hiç ve bir şeyleri yalnız fiziksel alışveriş için değil; içsel derinliğin ihtiyacını karşılayabilecek düzeyde yaşamalı diye düşünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
güncelllll
Aşık olmak istiyorum, kimse çıkmıyor aşık olabileceğim düzeyde, neden?
Cevapla