Erkek arkadaşımla yakınlaştık çok pişmanım, tövbelerim kabul olur mu?

Yakın zamanda askerden gelen erkek arkadaşımla bir yakinlasmamiz oldu ben yaşadığımız şey için çok pişmanım ve çok üzgünüm tövbe ediyorum ama Allah böyle bir günahı affetmez diye çok korkuyorum. Kendi içimde bunca senedir hep geleceğim olacak insanla böyle bir yakınlaşma olsun istiyordum ve hep hayırlı bir yuva kurmak istiyordum ama bir anlık gafletle aldandım.. çok dua ediyorum ama içim hiç rahat değil kendimi çok kötü hissediyorum.. Allah beni affeder mi? Burada bu yazımı okuyan arkadaşlardan da benim için dua beklerim şimdiden çok teşekkür ederim...
Erkek arkadaşımla yakınlaştık çok pişmanım, tövbelerim kabul olur mu?
Cevapla