2 yıl aynı evde yaşadığım sevgilim beni aldattı ne yapmalıyım?

öncelikle iyi geceler bu soruyu aynı şehri yazıp üniversiteye okumaya gittiğimiz ve 1.5yıl aynı evde yatıp kalktığımız sevgilim yanımda uyurken soruyorum sevgilimin ailesi baya zengindi ama pintilerdi belirli bir miktar para gönderiyorlardı benim ailem de fakirdi çalışıp sağdan soldan bulup güzel bir şekilde yaşıyoduk ta ki borçlar gırtlağa dayanıncaya kadar, fazlasıyla borca girdikten sonra ben çalışmak için memlekete döndüm 20 gün ayrı kalmamız gerekiyordu ilk başlarda çok güzeldi ayrı değilmişiz gibi fakat sonradan mesajlarıma cevap vermemeye başladı aramalarıma yanıt vermedi vesaire derken ben ıspartaya gittim süpriz yapmak için sana bişey demem lazım içimde tuttukça boğuluyorum dedi ve aynı ortamda ki bir çocukla beni aldattığını söyledi çocukla flörtleşmiş 2 gün sonra cocuk bunu asansörde öpmüş çok pişman olduğunu söyledi ama ben ıspartaya gittiğimde hala çocukla konuşması duruyordu sonra ben herşeye rağmen gururumu bir kenara bırakıp ayrılmadım 3 gün yemek yiyemedim mide bulantısından ama sıktım dişimi geçer dedim 3. gün sonunda benden ayrıldı böyle olmaz diyerek ben de gecesinde otobüse binip memlekete geldim arkamda otobüse binip geldi sensiz yapamıyorum çok pişmanım vs ne yapmam lazım kızı o kadar hayatımın merkezine koymuşum ki onsuz olcağıma düşündükce nefesim kesiliyor ama kızın da beni çok sevdiğine eminim daha önce görüp geçirdik sevmeyen insanın yapmıcağı şeyleri yapıyor 2 haftadır unutmuştum aldattığını şimdi aklıma geldikçe deliriyorum ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemem lazım psikoloğa gitsem bana iyi gelir mi düsüncelerinizi merak ediyorum şunu da eklemek istiyorum ben benzinlik marketinde tuvalet temizleyip onunla daha güzel bi hayat icin para biriktirmeye çalışırken onun bana böyle yaptığını düşündükçe nefes alamıyorum iyi geceler dilerim
2 yıl aynı evde yaşadığım sevgilim beni aldattı ne yapmalıyım?
Cevapla