Zamane gençlerinin de bir çoğunun flört olması bu durumu tetikliyor olabilir mi. Artık ciddi ilişkiler yerini günü birlik ilişkilere bıraktı diyebilir miyiz?
Flörtlerin çoğaldığı ciddi ilişkilerin azaldığını düşünüyor musunuz?
Aynen öyle düşünüyorum. Şu zamanda ciddi ilişki yaşayan kişilere çok zor denk geliriz. Hemen hemen herkes sırf zaman geçirebilmek için, birbirini kullanabilmek için başkalarıyla beraberlik yaşıyor. Ortada sevgi, saygı hiçbir şey yok. Bir kişi ile de yetinmiyorlar, birden fazla kişiyle flörtleşiyorlar, sevgili oluyorlar
Ciddi düşünenler az sayıda bunu fark etmemek mümkün değil Maddi manevi sebepler bir yana dursun Aile kavramının ne derece önemli olduğu göz ardı ediliyor Halbuki toplumu oluşturan biz insanların Nasıl bir ailede yetiştiği çok önemlidir bu itibarla anne babalara çok iş düşüyor... Dünyanın en zor şeyi çocuk yetiştirmek kabul ediyoruz Ama ciddiyetten uzak Kolay para kazanmayı düşünen ve toplumun faydası olmayan insanlarin topluma hep zararı oluyor Bu yüzden gerçekten iyi insanlar yetiştirmek çok önemli iyi insanlardan iyi aile olur ve iyi çocuklar olur
Kesinlikle düşünüyorum. Sevmenin, sevilmenin kıymet bilinmediği bir dönemdeyiz. Böyle birçok kişinin flörtöz olduğunu görüp, sevmeyi bilmediklerini görünce üzülüyorum. Zaten sadakat ve güven kavramları da günden güne bitiyor.
Bu konuda sadece bizde değil tüm dünya ülkelerinde illuminati can havliyle çalışıyor. Büyük yatırımlar ve büyük projeler tasarlıyorlar. En popüler dizi ve sinemalarda değerlerimiz olan kavramların hiçte o kadar değerli olmadığını, serbestliğin ve yozlaşmışlığın özgürlük kisvesi altında daha değerli olduğunu öğretiyorlar. Medya en büyük silahtır. Ve bunlar bu silahı çok iyi kullanıyorlar. Neden bunu yapıyorlar konusu başlı başına bir okyanus burada iki satırla anlatılacak bir şey değil.
Evet bence öyle oldu. İlişkiler çok sahte. Birde flörtleşirken her şey laylaylom, ilişki dediğin daha ciddi bir müessese :D olmalıydı ama şu zamanda kimin eli kimin neresinde belli değil.
Ciddi ilişki sevenler olarak azınlık kaldık. Kime baksam flörtleşiyor. Ayda bir sevgili değişenler oluyor. İlişki geçmişi çok kalabalık olan bir insanın, ilişkilerinde başarısız olduğunu anlayabiliriz. Her ayrılığın da suç karşı tarafın olamaz. Bu sebepten flört işleri bana gelmez. Bir kişiye duygumu açarım, devam ederim. Olursa sonuna kadar giderim. Evcilik oynayacak yaşı geçeli çok oldu.
herkes flörtleşiyor evlenmeye kalktığında iyi temiz aile kızları aranıyor ben bunu anlayamyıyorum. Erkek anneleri el değmemiş kız arıyor lakin erkektir elinin kiridir yapar görüşündeler de. bu ikilemi çözebilirsek sanırım bu konuda bir arpa boyu yol alabiliriz
Evet bu cinselligin yayginlasmasindan rahatliktan ozgurlukten modernlikten oldu az onceki soruna da benzer cevap verdim zaten bu sorunun cevabini bilmemek icin de beyinsiz veya gri zekali filan olmak lazim akil uckurlara giderse boyle olmasi normal gunubirlik de olur fb de olur her turlu bk olur herkes bu durumu biliyor ve sikayetci ama herkes yasiyor bu ne yaman celiskidir
Olabilir çünkü artık kimse uzun iliski yaşayamıyor gerek maddiyat günümüz şartları gerekte kişilik karakterde etkili tabi ama Şu an herkes nerde zengin var nerde rahat edebilirim onu düşünüyor kendi rahatını düşünüyor o yüzden de aşk değil mantıkla ilişkiler ilerliyor bence benim. görüşüm bu şekilde
biriyle önce flört edersin tanırsın bakarsın hal hareketlerini tartarsız sana göre ya da degil ondan sonra sevgili moduna geçersin 2 olay farklı bence tabiki önce flört edip tanımak mantıklı öyle hemen öldüm bittim eridim aşkları çok mu gerçek 2 gun sonra ben seni böyle bilmiyordum aa ben buna nasıl katlandım vs demeler cıkıyo ortaya
Evet hızla gelişen teknoloji ile bizdeki hızla gelişemeyen ekonomi standartları yarış halinde olunca ne keyfimizden ne de derdimizden ödün veriyoruz sonucunda da ya bu tarz ilişki olmayan ilişkiler oluyor ya da yalnızlık rıhtımından devam.
Ne yazık ki şu sitede gordug sorular ve dışarıda gördüklerim ile artık sevgi ve sevgililigin çok azaldığına şahit oluyorum.. Tabi bağlanmadan sorumsuz cinsellik daha geçer akçe oldu.
Kesinlikle ciddi ilişkilerde azalma olduğunu düşünüyorum. Kimse ciddi ilişki istemediği gibi çok fazla insanla konuşmaktan da zevk almaya başladı insanların amaçları değişti her konuştuğu insana 2 gün takılır bırakırım diye düşünerek hareket etmeye başladılar ne kadar doğru bu kişiden kişiye değişir bence yanlış
ömrüm boyunca tek bi kadını sevmek isterken ilk ilişkim cidden 3 gün sürdü Allah kahyetşin böyle işi sevmiyorum artık güvenmiyorum kimseye galbim üşüsede yalnızlık mis en azından ayrılık yok