Erkek arkadaşımla 5 yıllık ilişkimizi noktaladık. Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim?

Beş yıllık ilişkimizi son yılda oluşan mecburi uzak mesafeden kaynaklı yıpranmalar nedeniyle anlaşarak bitirdik. Sevgilim dostum herşeyim olan adam artık hayatımda yok. Boşluktayım. Bundan sonraki süreçte desteğe ihtiyacım var gibi hissediyorum. Güzel tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim 🌼
Erkek arkadaşımla 5 yıllık ilişkimizi noktaladık. Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla