Sevdiğin kişinin doğum günü hikayelerine, paylaşımlarına bakıp kutlamamasına nasıl tepki vermeli?

Dün doğum günümdü. ama sevdiğim kişi doğum günümü kutlamadı. sekiz tane story paylaştım. hepsine bakmış ama ne bir beğeni ne de kutlama yapmadı. aramızda yakınlaşma oldu ama ne sevgili olabildik ne de arkadaş.. beklenti içine giriyorsun diye benden ayrılmıştı. bir yıl hiç görüşmedik sonra tekrar görüşmek istedi. ama sadece bir kaç kez görüştük. şehir dışında yaşıyor. sosyal medyada takipleşiyoruz ama onun dışında bir iletişimimiz yok. en son bir ay önce görüştük. açıkçası kutlamasını beklerdim en azından iki kelime yazmasını. hele hikayelere bakıp da yazmaması daha da üzdü. madem kutlamıycak bir insan ne diye sekiz tane hikayeye bakar ki.. bakmasa en azından unuttu derdim.. sizce tepki vermeli miyim, yoksa hiç oralı olmayım mı?
Sevdiğin kişinin doğum günü hikayelerine, paylaşımlarına bakıp kutlamamasına nasıl tepki vermeli?
Cevapla