Dün sevgilime ayrılma mesajı attım artık deliriyordum çünkü. Tonlarca laf ettim. Yine de tuttu beni, ayrılmak istemiyorum dedi?

yani sonuçta tatlıya bağladık ama dünyanın en ilgisiz sevgilisi olabilir. 5 saat önce mesaj attım bakalım hangi gün cevabı gelecek. sonra ben gidince peşimden koşuyor yoksa ilgi verince ona benden kaçıyor. Neden benim normal bir ilişkim olmayacak. Neden roller coaster ya neden? Napıyım şimdi ben şu yks sınavından sonra ayrılayım mı
Dün sevgilime ayrılma mesajı attım artık deliriyordum çünkü. Tonlarca laf ettim. Yine de tuttu beni, ayrılmak istemiyorum dedi?
Cevapla