
Siteden biriyle evlilik kararı alsanız aileniz buna izin verir miydi?

Siteyi bende kullanıyorum yani bende normal bir insanım. Site normal site bana göre. Olabilitesi var. Ha sosyal hayat ha sosyal medya. Sonuçta tanışmaya aracı olan bir şey. Uyumlu bir insanla denk gelirsem her şey olabilir.
Katıldım gitti :))
Ailem nereden bulup tanıştığıma bakmaz. Evet sorar nereden çıktı bu diye bende söylerim. Ama karışmaz. Onunla ilgili bir çok soru sorar bunu biliyorum bu konuda benim babam maşallah Allah hiç bir erkeği babamın eline düşürmesin.
Günümüz çoğu ilişkisi internetten tanışarak başlamıyor mu zaten?
Öte yandan evlilik kararı ciddi bir karar. Elbette ki sorgularlardı, emin olup olmadığımı sorarlardı bir anne baba olarak. Ki en doğal hakları. Sonrası nasip.
Cevap
10Cevap
İzin almam kendi kararlarım önemli
Kızlar Bir Adım Öne güven problemim var hiçte haksız çıkmadım 😏
Annem tanıştığım her erkeğin organ mafyası olduğunu düşünüyor 😅
Nihai karar ne olursa olsun bana ait evlenebileceğim bir insan bulursam neden olmasın :D ama ha deyince olacak şey değil
Ailem kararlarıma karışamaz.Öyle bir karar alırsam herkes saygı duyar
Öyle durum olsa siteden olduğunu bilmelerine gerek yok ki
Gözleriyle görürlerse tanıştırırsam verirler belki.
O insana bağlı, ailem genelde kararlarıma saygı duyar
Siteden biriyle evlilik kararı alacak kadar manyaklaşmadım
Benim icin sorun olmazdi ama ailem asla ve asla izin vermezdi
Ben de siteden demem.. 😀
Mantıklı 😀
İnternetten olur mu hiç falan derlerdi
Söylemezsin siteden olduğunu 😀
zaten ben yapmışım bi hata, inş izin vermez ahajs
Aileye kalmadan mantık karar vermez sanirim...
Verir
EV-LE-NE-CEM Vermezlerse gaçacam
Evlilik düşünmüyorum.
Onlara ne karımdan tAllah tAllah
Öyle bir karar almam ki
Buradan birine selam vermem reel de sdf
istemezdi tabiki
Olmaz olamaz
Kim olduğuna bağlı
Niye vermesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?