Sevgilim ya nişanlanalim ya da ayrılalım diyor ne yapmalıyım?

Sevgilimle bir senedir birlikteyiz, borçlarından ve maddi durumundan dolayı 2 sene sonra düğün yapmayı planlıyoruz. Nişanı da seneye baharın yapma taraftarıyım ama o birkaç ay sonra yaptık yaptık yoksa ayrılırım, bırakırım diyor bu konu hakkında ne düşünmeliyim. Kafam çok karıştı 😔
Sevgilim ya nişanlanalim ya da ayrılalım diyor ne yapmalıyım?
Cevapla