Sevgilimden ayrılmak istiyorum. Ama bana çok aşık. Nasıl ayrılabilirim?

Acı olacak ilklerimi onla yaşadim seviştik de ama bana sebeosiz yere çok bağiriyor ve beni uzdugu gunler çok oldu ve kendi de farkinda hep yapmayacam deyip yapiyor.
Sevgilimden ayrılmak istiyorum. Ama bana çok aşık. Nasıl ayrılabilirim?
Cevapla