Sevgilimden ayrılmak istiyorum ama beni çok sevdiği için yapamıyorum ne yapmalıyım?

2 senedir sevgiliyiz onu seviyorum başka bir kız falan yok hayatımda ancak sevgili olma işi bana göre değil gibi evlenmeden evlilik yürütüyor gibi hissediyorum bekar hayatı yaşamak istiyorum bu bekar hayatı başka kızlarla takılmak falan değil. Lakin sevgilim beni çok seviyor onu üzemiyorum çünkü bana sarıldığı bir anda benim yanımda mutlu olduğu bir anda ona bunu yapamıyorum ne yapacağımı şaşırdım
Sevgilimden ayrılmak istiyorum ama beni çok sevdiği için yapamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla