Sade bir düğün olsun, evlilik sürecimiz masrafsız olsun diyen bir kız sözlerinde samimi midir?

Bende bu düşüncedeydim. Ta ki nişanlandık, nişandan 24 saat bile geçmeden hemen nerede abuk, subuk, gösteriş vs varsa arastırmaya baslamıstım. Yok kına organizasyonuymuş, yok bekarlığa vedasıymış, gelin hamamı daha neler neler. Şükür yapmadım ama bi anlık gaflete düşüpte yapanlar var. Yapanlara saygım sonsuz bu arada ancak evlilik arefesine kadar yok ben istemem, gerek yok deyipte benim gibi düşüncelere, alımlara kapılan varsa Allah yardımcısı olsun :) zaten artık düğün yapmak ekstra zor
Sade bir düğün olsun, evlilik sürecimiz masrafsız olsun diyen bir kız sözlerinde samimi midir?
Cevapla