Bence o gezi olmuyor. Açık konuşalım. Düğün masrafı ayrı bir boyut. Önceden hazırlanması gerekiyor bu bütçenin.

Bence o gezi olmuyor. Açık konuşalım. Düğün masrafı ayrı bir boyut. Önceden hazırlanması gerekiyor bu bütçenin.

En dandik yer 200binden başlıyor dünyayı gezemesende gayet rahat 6 7 ülke gezilir üstüne biraz daha eklenip.. 4 saat millet tepinecek diye o parayı vermek saçmalık kardeşim mesela yapacak düğün ona kalsa yapmaz ancak kız istiyor yapacağız herkesin zevki ve isteği farklı.
Uçak biletleri 70 bin lira falan 200.000 ile bir şey gezemezsin eşinle
Hangi uçak bileti 70bin bu kadar uçmayın nereye gittiğinize bağlı bu dediğim. Bakınız: Kıbrıs, Azerbaycan, Gürcistan, Yunanistan, Bulgaristan, İran (ki İran da çok fazla Türkmen var ve tarihi mekanları çok güzel gitmeyi istediğim ancak pasaporta damga vurdurmayacağım tek yer) Arnavutluk, Bosna Hersek, Karadağ, Sırbistan, Macaristan... Gayet rahat gezilir zaten 200bin en kötü mekan olarak belirttim üzerine eklediğinizi düşünün pek tabi gezilir hepsi olmasa da. Mesela Azerbaycan uçak biletleri 2500 civarında ekonomi uçuşları kalacağın yerleri de çok lüks değil motel tarzı bakarsan bütçe açısından daha rahat edersin. Arnavutluk biletleri 5 ila 7bin arasında değişiyor gene aynı şekilde.. Japonya-Amerika biletleri de 8ila15 bin arasında değişiyor.. Bu tamamen sizin bütçelemenizle alakalı öncelik kendi komşularımız olunca gayet uygun.
Bence evlilikte her şeyin masrafı tek kuruşuna kadar ortak olmalı. Kadın illa düğün istiyorsa yarısını karşılamalı. Ülkemizde zaten hiçbir şey kolay değil bir de borç harç evlenmeye çalışan insana yüklendikçe yüklenmek niye. Madem hayat müşterektir o zaman masrafları bölüşmek de müşterek olsun, durmadan erkekten bi şey isteyecek kadar asalak olmadım şimdiye kadar
👍👍👌👌
kişinin tercihine göre değişir. ben düğün yapmayı düşünmüyorum. ama bizimkiler ister. düğün yapmayınca sadece nikah olunca evli olunmuyor onlara göre. yani nikah oldu ama düğün olmadıysa nişanlısı diyorlar eşi yerine düğün olmadan
Evet Asya aileler genellikle istiyor
O parayla dünyayı gezemezsin tabi ki ama birkaç ülke birçok şehir gezilebilir. Böyle bir geziden zevk alacak türden insanlasanız tabi ki daha mantıklı. Ama her gördüğün yiyeceğe "ben bunun aynısını evde yaparım" veya her gördüğün şehre " bizim yozgatımız buraya bin basar" diyecek kafadaydanız gerek yok. Yapın düğünü daha iyi
Tabii Düğün yapmak daha iyi
Cevap
13Cevap
Bana bırakılsa yapmam.
Kesinlik katılıyorum.
Sadece gezmek değil yapılacak şey.
Yatırım yapılır.
Üzerine biraz daha takviye yapılıp.
Doğacak çocuğa yatırım yapılabilir.
Ne demişler erken kalkan yol alır.
Ama hanım istiyorsa yapacaksın.
Eger evlenirsem nasip olursa düğün yerine sade bir nikah istiyorum.. millwti kısa bir süre eglendirecegime tatile gideriz gezeriz cok paradan cıkmaya gerek yok.
Bunu diyen erkek araba bile alamıyor genellikle
Cok şükür araba da var ev de var yazlık ta var isim de var hayatım garanti de... ama düğüne verecegim paraya acırım ona verecegim parayla esim ve ben eglenirim tatil de...
daha mantıklı geliyor bana ama ben küçük kısacık bir şey bile olsa düğün yapmak istiyorum ama deniz kiyisinda, sahil kıyısında. Ani olarak kalmış olur
Tabii ki hakkın
Erkeklerin en büyük dolandırıcılığından biri o ya 😂
Maalesef öyle 🤣🤣🤣
Benim niyetim o, ama bunu evlenmeden yapicam, bide başka ülke de trip yiyemem. 😂
Hadi bakalım
Düğün masrafını dünyayı gezmek yerine aldığımız eşyaların borçlarına yatırırım en azından bir kısmını diğer kısmını da balayına harcarım.
dünyayi gezme isi türkiyede karar veriliyorsa o kisi zengindir. tr de bazıları dugun yapiyo ki taki gelsin araba alalım
Gereksiz masrafa girmeden de eğlenilir, tabulara geleneklere uyulmak zorunda değiliz
Bence kesinlikle inanılmalı hayatımda düğün kadar boş bir şey görmedim
iki kişi git gel uçak bileti düğün masrafını aşar. hayal elemindedir onu diyen müstakbbel damat
Bileti görünce evet djdjdj
Bilet fiyatları Evet çok pahalı
Dünya olmasada yumanistanda tatil yapılabilir
Tabii o da olur
Sözünün eriyse gezdirir yahu
Kişiye göre degisir
Dünyayı gezmek biraz abartılı geldi bana
Dediğin gibi
Maalesef ki öyle
Garantisini vermediği sürece kimse inanmamalı bnce
Çoğu boş vaat çıkıyor
Herkese değil
Evet değil
Bilmiyorum alengirili konular
Yüzük kısmına gelince değişiyor diyorlar
Evet en güzeli
güzel bir fikir
Bilmem
Hayır inanma
Çok mantıklı
evet
İnanılmali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?