29 yaşındaki bir kadının 18 yaşındaki bir oğlana bakması itici midir?
İtici değildir
İticidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet iticidir çünkü kardeşi yaşındakine göz koymuştur. Erkeklerin daha geç olgunlaştığını hepimiz biliyoruz. Ergenliğe bile daha geç giriyorlar. 18 yaşındaki bir erkek ile 15 yaşındaki kız kafası aynı olur genelde. Neredeyse 30 yaşındaki bir kadının da onunla olması, bir nevi sübyancı ilişkisi gibi olur.
Olur
Ama erkek 24 ise daha uygun. Çünkü erkekler geç olgunlaşır
%95i için öyledir. Sonuçta bizden daha geç ergenliğe giren bir canlıdan söz ediyoruz. Öte yandan kadınların geneli daha detaycıdır ve bu da onları daha çabuk olgunlaşan canlılar haline getirir. 15 yaşındaki erkek ile 18 yaşındaki kız kafası genelde aynıdır. Ben bile 18 yaşındaki erkeğe yaklaşırken bir çekinirim bu yüzden.
biraz itici cunku bir tarafta yeni daha eriskinliğe ulasan birisi var, daha yeni sorumluluk alacak , yasalar karsısında sorumlu olacak birey olacak , bir tarafta ise orta yaşa dogru giden birisi var. tam tersi olsa da itici gelirdi , 18 yaş daha insanların olgunluga varmaya basladıgı yeni yaslar belki hala cocukluk doneminden yeni cıkıyorlar ama obur tarafta sorumlulugunu almıs olgunluga ulasmıs birisi var. bence asırı uyumsuz ve gereksiz
Nasıl bir erkek kendinden yaşça baya küçük bir kıza bakabiliyorsa aynı şekilde kadınların da kendinden çok daha fazla küçük erkeğe bakma hakkı var. Lafa gelince kadın erkek eşit diyenler bu tarz konularda örümcek kafalılık yapıp olmaz diyebiliyor. Sene olmuş 2022. Kimsenin hayatı ve kararları kimseyi ilgilendirmez...
bence erkeğin de bakmaya hakkı yok
O çocuk seninle el ele tutuşup yolda yürüyemez anca çağırırsın seni yatakta düzer anlık mutlu olursun en fazla olacağı bu.. yanında annesi gibi durursun ya da abladı 😅😏
Cevap
66Cevap
Niye ki? Erkek bakınca sıkıntı olmuyor kadın bakınca mı sıkıntı olsun. :)
Aşkta yaş mevzularına takılmayı doğru bulmuyorum. İki gönül bir olmuşsa sayıların bir önemi yok , yeterki reşit olsun
o kadar mı yoklukta kadın. itici evet. bakmayın la veletlere hallenmeyin
18 yaşında ki çocukla ne işi var 11 yaş küçük çok fazla.
29 yaşındaki kadın; olgunluğa adım atmaya başlamış kadındır.
18 yaşındaki erkek ise; daha ergenliğinin zirvesini çıkmaktadır.
Yani iğrençççç
Kadın tam herşeyi öğrenip level atlamış rutinden çıkıp farklılıklar cilginliklar aramaya başlamış yaşta
İtici değil. Çünkü 29 yaşında bir erkek 18 yaşında bi kıza bakabiliyorsa bu normal, kadın yaptığında neden anormal olsun
Abazalar A şıkkına basmış. Lan karaktersizler hadi kadının makul küçüklükte olmasını anlarız çünkü kadınlar erken olgunlaşır. 18 yaşındaki daha ergen bebenin 29 30 yaşındaki hamilelik için son zamanlarını yaşayan kadınla nasıl birlikte olmasını istersiniz artı ! Düşünce ve fikir olarakta dağlar var arada dağlar. Beyinsizler
İtici gelir sen o yaşta tecrübeli ve istekli birisin, çocuk acemi tecrübesiz, daha ilk girişte nosalirsa hevesin kursağında kalır. Demekki çıtır severler var aramızda, gönlünüzce olsun
29 yaşındaki adamlar 18 yaşındaki kız çocuklarıyla olunca sorun yok, kadının büyük olması mı sorun?
Sen bakma bu andavallara, en kaliteli ilişki kadının büyük olduğu ilişkidir. Yapıştır yavrum.
Bence biraz garip olabilir. 17den 18e geçince bir anda yetişkin olmuyor o oğlan sonuçta. Ama isteyen de istediğini yapar
Yani arada çok fark var.. Bence normal değil.. Tabi ki herkesin vizyonu da kendine.. Keyifli günler..
Bizim ülkede her şey ters yemin ederim 18 yaşında ki kızlar olgun erkek arar. 28 30 yaşında ki kadınlar genç erkek olmaz olamaz😀😀
İki türlü de kadında da erkekte de itici bence. Bu üye ismimi ona göre aldım bu site 30 yaş üstü abazan dolu.
Genelde bu tür ilişkilerde Kadin anne rolü görüyor ve erkek bırakıp gidiyor itici değil ama sanki kadın burada şey gibi duruyor sübyancı gibi
Sübyancı reşit olmayan çocukla birlikte olana deniyor. Bilgine :)
Ben 18 yaşındayken bilinçli değildim ama bunun konumuzla ilgisi yok. Reşit olma yaşı 18dir
olgun kadın ve genç erkek ya da genç erkeğin olgun evli kadına ilgi duyması bence çok güzel seks için üstelik
29 yaşında bir kadın evlenip anne olmak ister,18 yaşında ki bir çocuk ise okul bahçesinde top oynamak 😂
Neden itici olsun ki? İkisi de birbirini istiyorsa sorun ne?
ulan bi bize bakmadılar öyle kaçamakları bi biz yaşayamadık
Hayır değil 22 yaşıdayken 38 yaşında kadınla birlikte olmuştuk gayet iyiydi hiç itici gelmedi bana
Olmuştuk derken kollektif halde mi?
29 yaşında erkeğin 18 yaşında kıza bakması itici değilse, bu da değil o zaman
Cinsiyet ayrımı yapmaksının bu yaş aralığı sübyancılıktır
Yeni nesil gelişmiş vucud ve görünüş olarak bence itici olmaz amacın ne olduğu onemli
Bu saatten sonra çocuk avutmak istiyorsan doğur bence
Bende 18 yaşındayım şöyle bi düşündüm de baya itici hemde 11 yaş var arada.
Asla değil isteyen istediği ile karşılıklı ise herşeyi yaşayabilir.
Yaşa gitsin doya doya
Degil bence senin ne istedigin önemli başkasının degil prenses
Değildir , ben öyle bir kısa süreli flört yaşadım🤗
Bende ve çok doğal
Yani evet ayıp gibi. Ben aşkta yaş olduğuna inanmıyorum ama 18 yaş daha çocukluktan yeni çıkmış biri demek. Bent hoş olmaz 29 yaşında birinin 18 yaşında birine bakması. Kadın ya da erkek fark etmez. Bari 20'den büyük olsaydı. Tabii bu benim fikrim.
Valla itici değilde biz yapınca sapık oluyoruz haberin olsun
18 yaşındaysa artık yasal olarak erişkin olmuştur. İki taraf mutluysa, üçüncü kişiyi ilgilendirmez
o sana yetmez o ayrı mesele sen artık olgunsun
sana anca otuz beş kırk anca hafii
başkasının ne düşündüğüna fazla takılmak itici. zihinsel olgunlukta biriyse mutlu olma ihtimalin varsa görüşürsün. yoksa da görüşürsün kim ne karışır..
Iticisin 30 una merdiven dayamisin genç erkek mi peşindesin git kendi yasitindakilerle takıl
Vücudunu mu beğendin yoksa mimikleri ve hareketleri mi🙂
18 yaşındaki çocuğun nesini beğenebilir ki 30 yaşındaki kadın genellikle tam tersi olur ama
İtici değildir. Ben kendimle yaşıt kızlardan hoşlanmıyorum mesela olgun bir kadın istiyorum.
Abla pedofili misin a q
Ileride uygulayacagim tarife:
Hahahah demekki ileride isteniyor
Zaman kaybetme
Ben 18 yasi dayken 29 luk bir hatunla birliktw olsam... uzaydi benim icin
tabiki hayır neden olsun ki ,
Yaş ile olacak işler değil bunlar.
Oğlan o kadına niye baksın dasads
bence o kızın amacı başka
11 yaş fazla değil mi
ben varken ne sunepelere bakarlar kı
Anlasilan sekse cok düskünsün
Sübyancılık iyi bişey değildir
Sadece cinsellik amaçlı mı?
Yokya asla gayet normal kolay gelsin basarılar...
18'ar bulduktan sonra yaşın önemi yok
Bu zamanda tamamen insanın kendi tercihi
Karşılıklı beğeni varsa tatlı bir ilişki bence
her şey olabiliyor. Ama çocuk gibidir o
neden itici olsun etkilenmiş olabilirsin
Değil
Selam benzer durum yasayan tanıdıgm var sizde nası
Estağfurullah. İyi forumlar
Niye baktığına baglı
Bilemeyiz
yok ArTiK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?