
Sevgilinizden ayrılmanızın ardından onu kaç günde unutursunuz?

Unutmam ama artık benim için bi yabancı olduğunu kabullerim ona karşı hislerimi en çabuk şekilde söküp atmam gerektiğini bilirim 2 3 gün kadar ağladıktan sonra kendime gelirim ağlamanın ne kadar mantıksız olduğunu hiç bir işe yaramadığını farkeder eskisinden çok daha güçlü bi şekilde hayâtıma devam ederim
Gün değil, öyle bir kaç ayda olmaz bende. Çok fazla vaktimi alıyor fakat bir şekilde atlatabiliyorum sonucunda.
Kolay bir ilişkiye başlayamıyorum, ayrılık sürecimde kolay olmuyor ama tamamen bir süreçten geçiyorsun işte. İlk başta acı verse de, sürekli aklına gelse de zamanla yavaş yavaş önce ki kadar gelmemeye başlıyor ya da gelse dahi önce ki kadar can yakıcı olmamaya başlıyor derken bir gün uyandığında tamamen etkisi azalmış oluyor ve kararının doğruluğuna inanıyorsun. Geride bırakabiliyorsun bir şekilde. Acele etmeden, yavaş yavaş atlatılaması gereken bir süreç olduğunu düşünüyorum ben...
Teşekkür ederim.🫠
Rica ederim :)
Nasıl ve neden ayrıldığımıza bağlı ihanet , sadakatsızlık, mavi boncukçu vs vs
onun dışında ufak tefek sürtüşmeler olur bu bağı güçlendirir tabi gerçekse.
Cevap
5Cevap
hemen unuturum
Ben de bıraktığı etkiye bağlı. İhanet ve yalan olmadıkça çabuk silen birisi değilim.
Aylar alabilir gerçi yerini hemen doldurursam acısı azalır dinmiş kadar olur yani tamamen karşıma çıkan insanlara bağlı.
Unutmuyorum söyledikleri kötü sözleri bile hatırlıyorum detaylı şekilde olmasada.. Zamanla hislerim değişiyor diyelim
Gerçekten sevmişsem bir ömür unutmam. Yokluğuna alışmak bir kaç yılımı alır.
Bilmiyorum, hiç sevgilim olmadı ama eğer yaşasaydım hemen duygularımı öldüremezdim.
Sevgiliden sevgiliye değişir ama gerçekten sevgiliyse bir anda unutulmamalı.
Değerine göre değişir.
İki ay sonrası yeni aşklar zaten
Sevgililik süresi boyunca sürer
sevdiğim birini nasıl unutayım
Hemen unutmam
5 günde unuturum
Bikaç ay
Çok sürmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?