Flörtüm özel fotoğraflar istedi ama atmadım. Sizce atmalı mıydım?

Tamam erkeklerin "o sekil" isteği olabilir bunu normal karşılayabilirim. Fakat yanlış zaman öyle diyeyim size. Flörtumle 3 gündür aram bozuktu baya soğuk davranıyordu. Ama dün eskiye nazaran daha iyi olur gibi olduk. Yumusadi bana karşı. Sohbet edebildik. Gayet mutlu olmuştum fakat... Aksam birden o muhabbet açtı. Senden güzel bir şeyler bekliyorum dedi. Hadii falan diye ısrarli kelimeler yolladı. Ve birden aşırı soğudum. Hani 3 gündür soğuk yapıp o konuya gelince hemen enerjik oldu. Tabi ki hiçbir şey atmadım :/ ama seviyorum onu. Offf ne yapmalıyım? Atsaydim daha yakın olur muyduk? Ama güvenmiyorum. Ya yayilirsa?
Flörtüm özel fotoğraflar istedi ama atmadım. Sizce atmalı mıydım?
Cevapla