Erkek arkadaşıma sert davrandığım zaman bana daha çok bağlanıyor ve sevgi gösteriyor. Sebebi ne olabilir?

Bugün zaten biraz gergindim. Telefonda 10 dkk ulaşamayınca erkek arkadaşıma sesimi yükselttim - daha doğrusu - bağırdım, "sana neden ulaşamıyorum" diye. Gayet sakin davrandı ve nedense kendisine hep agressiv davrandığım zaman, zaten sert bir kadınım, bana daha çok bağlanıyor. Bu olaydan sonra küsmesi ya da kızması gerekirken; seni çok seviyorum, iltifatlar vs aldım. Yani normal günlerden daha fazla. Bu normal mı ve sebebi nedir?
Balık erkeği bu arada.
Erkek arkadaşıma sert davrandığım zaman bana daha çok bağlanıyor ve sevgi gösteriyor. Sebebi ne olabilir?
Cevapla