AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Ben senin yerinde olsam aynılarını yapardım bakalım nereye kadar sürecek bu fark ederse toparlamaya çalışır belki fark etmezse de zaten her şekilde bitecek bir ilişki bence kabullenmek olmaz bence
Ben sana katılmıyorum zıtlaşarak hiçbişey düzeltilmez aksine dahada alevlenir ve boşanmaya kadar gidilir. Çözüm arıyorsan başka şeyler düşün
@ismail04 haklısın ama böyle bir düşünce de olmaz adam da hiç orta yol bulmaya gitmiyor ki evli biri istersem gelmem ne demek yani
Oda hoş değil tabiki ama işte ne bileyim biraz zaman tanınır veya aile büyüklerine söylenir düzgün bir üslupla anlatılır yani çözüm bulunur illaki. Baktın olmazsa son çare boşanma başka yapacak bişey yok
@ismail04 oda olabilir işte bazen aynı şeyleri yaşasın hissettigimizi hissetsin istiyoruz
Evet dediği gibi zitlasmayla olacak bir şey değil son olarak ailesine anlatacağım aile büyükleri olarak onlar konuşsun
Sorun olmayacaksa yol ver gitsin ne zannediyordu çocuk oyuncağı mı
Evlenmeseymiş bekar hayatı yaşamak rahat olmak istiyor. Nasil bilmiyormus evliliğin böyle olduğunu acaba sen de gece çik geç gel bakalim sana ne dicek eğer bir şey demese yol ver gitsin bu şekilde evlilik yürümez.
evliliğin ne olduğunu bilmeyen biriyle evlilik mi yürür. ayrıca istediği zaman eve gelmek istemediği zaman gelmemenin anlamı iki eşli bir insanın istediği bir durumdur
Adamı sal bırak nasıl istiyorsa öyle dursun ama sen üzüldükçe daha çok güzelleşmeye çalış tamam mi sen bir süre sormayınca garibine gidecek o seni aramaya başlayacak bu sefer sende diyeceksin ki işte dışarıdayım kızlarla takılıyorum vs vs
Neymiş bilmezmişşş, eşini al bi adliye koridorlarını gezsin, nafaka, tazminatları görsün sana aşık olur tekrar
Hic gelmesin söyle hic te kurtarmaya calisma topla esyalarini git ailenin evine Degmez böyle biri Icin
Çocuk yap ister istemez baglanirsiniz ve kopmak daha zor olur
Güvenip de ne çocuğu yapayım ben
Neden ki
Ya ben özgür olmak istiyorum deyip eve gelmek istemeyen adama güvenip çocuk yapmak ne kadar sağlıklı ki? Sorumluluktan kaçıyor ben ona daha büyük sorumluluk verirsem düzelir mi sanki daha da kaçar
Ama yeni mi tanıştınız ki böyle olacağı az çok belli değil miydi
Ben hiç yeni evlilerden böyle bir şey duymadım böyle bir şeyi de beklemiyordum açıkçası
Senin için de hayal kırıklığı oldu yani sma sorumsuz başı boş ise boş ver gitsin
Boş veremiyorum maalesef
Sende haklısın tabi ki kendince ya yazabilir misin bikac şey sormak için
Peki aynısını sen yaparsan nolurdu hiç sordun mu madem öyle ayrılsın hiç evlenmeseydi kısmını geçtim artik
Adam bi anda sorumluluk sahibi olması gerektiğini anlamış ama geç olmuş. Bu şekilde evliliğe devam edilmez elbette. Ancak bi destek almanızda fayda var bence
Ben 11 aydan beri evliyim aynı sorun bendede var çok iyi anlıyorum sizi bende aynı konu hakkında eşimden şikayet ediyorum çünkü beni çok fazla sıkmaya çalışıyor
O... Çocugu anası babası böylemi yapıyormuş bilmiyormuş lafa bak he evcilik bu MK
Nenem çok gezenin ayağına b*k bulaşır kızım ona göre birisini bul derdi
aynı hakları bana da tanıyacaksan olur de. bakalım o zaman ne diyecek.
Sende aynısını yap git geç gel ya da gelme haber verme hâlâ aynı devam ederse hayatını boşuna o adamla harcama derim...
Tamam bir psikiyatr dan randevu alın veya evililik koçuna gidin yardımcı olsunlar oda olmazsa ayrıl seni sevmeyeni bal olsada unut son çare
Herseye yasak koyup dir dir ediyosan bogarsin biraz
Hayır neden yasak koyayım ki öyle birbirimize müdahale etmeyiz ama gece 12ye kadar gelmeyip bir de haber etmiyorsa arayıp nerede kaldın demek hakkım
Onu yaparsin aramana gerek kalmadan esin soylemeli hatta ama. Bisey oluyor ki durum boyle
Cidden bir şey yok. Ben normalde insanların hayatına müdahale eden biri değilim zaten. O istiyor ki hiç karışmayayım. Kusura bakma ama evi varken gece gelmek istememesini de sürekli kabul edemem. Sen olsan eder misin
Tek gecelikse sorun olmaz surekli mi gelmicek? Ee seni ozlemiyor o zaman
Çocugun yoksa bırak gitsin dicem bekara koca bosamak kolaymıs bilemedim
Kocan sesli düşünmüş boş ver.
Nasıl koca lan bu düzeni saati olucak kendisine göre hareket edemez neden evlendi ozaman
Ya nasıl oluyor anlamıyorum ya evlenme kardeşim kimsenin hayalleriyle oynama ya
Geçmiş olsun
Bir an önce onu uyar
Çocuk olunca ne yapacaksin
Çocuk yoksa boşan gitsin
Kolay mı boşanmak şu an sabrediyorum düzelmesini bekliyorum bunun için de uğraşıyorum ama değişmezse en son seçenek o
Değişmezzz
Sen bakma ablacım bu boş konuşanlara onlar sevgilisinden ayrılsa kendine gelemeyen tipler
Şansızsın
Maalesef
Nedir umupta bulamadığı. Sordun mu
İşte bu anlattıklarım. İstiyormuş ki gece gelmediğinde aramayayim sormayayim. Kısıtlıyormuşum onu falan filan
Bunlar kısıtlama değil olması gerekenler. Oda diyor ki senden başka her yerde olayım. Gönül eğlendireyim. onun için sorma
Evet t olarak onu istiyor. Nerede ne şekilde eglendigini bile bilmiyorum. Halısahaya kafeye sahile diye diye geziyor artık ne kadar doğru bilmiyorum bile
Sakin bir şekilde konuşmalısınız. Artık çocuk değil sorumlulukları ve görevleri var. Onları yerine getirmeli ve yapmalı
Evliliği rio karnavalı mi zannediyormuş beyefendi
Inan bende evlenmezdim ama evlendik iste
Neden pişman oldun
Benimki uzun hikaya arada biraz ozel problemlerde var gizli olmasan paylasirdim ama yorumlarda olmaz
Simdi evlilik herkes icin baska bir hayal umut dunyasi herkes aradigi mutlulugu ya da eşi bulamiyor
Evlilik bahçe ise kadin bahcivandir orayi guzellestirmek kadinin elindedir
Iki şey haric
Erkek hastadir cinsel problemi vardir sertlesmez ve erken bosalirki bunun cozumude var
Ikincisi erkek calismaş okuz gibi yatar veya parayi eve getirmezse
Bu iki kotu huy erkekte mevcut degilse gerisi kadinda biter
Her şey kadında bitmiyor yok öyle bir şey. Tamam kadın ilsiki için çok çabalar çok emek verir ama karşı bir şey yapmazsa o evlilik nasıl devam eder ki? Ben artık küçük de olsa bir adım bekliyorum
Elbette yapacak odun gibi durmayacak ya
Salâk mı bu evliliği ne sanıyormuş
Bilmiyorum hiç böyle yapan başka erkek var mıdır
Kürtlerde var bu dediğin
sorumluluğa gelemiyor anladıgım kadarı ile
Sanırım
Çocuk oyuncağı mı bu lolipop adama bak ya
Boşanmanın yolu görüldü
Sana baban barbi aslında onla oyalan :) böyle ablaların abilerin İşlerine kafa yorma olur mu minnoş
Eşinin karakteri o yapacak bir şey yok!
Boşanın istediğini yapsın.
benim eşim olsa evden çıkmam xdsfsfsefesf
sen de dışarılarda gez eve gelme
off bende evlilikten soğudum bunu düşününce şimdi
Sizin birbirinize uyum sağlamanız Biraz zaman alır
Sanırım evlenme şeklinizle ilgili galiba.
seks hayatın ile kendine ve evine bağla derim
sende sert oll
neyse ne..
Klasik türk erkeği modeli fazla üstüne düşme
Böyle biriyle evliyim nasil üstüne düşme
Çocuk yoksa boşan ozaman
Evlenmeden önce bu konuşmaları yapmadınız mı hiç?
O zaman sende yola getireceksin ;)
cehennemin dibine kadar yolun var git gelme de
Git diyorum bu sefer de gönül almaya çalışıyor
bi süre trip at değerini anlasın
Anlamıyor trip atıyorum geçici süre düzeliyor iki gün sonra yine aynı konu
bilmiyorum şekerim Allah yardımcın olsun
Bazen insan darlanabiliyor.
Bu sürekli olan bir konu öyle aklına estikçe söylemiyor yani
Bilemedim kötü gerçekten bende bir iki defa dediğimi hatırlıyorum
Neden diyorsun peki
Bazen insan gerçekten çok darlanabiliyor
Ama sürekli demenin sebebi ne olabilir
Bilemiyorum gerçekten
Cevap veremediği için kavga başlıyor
ne yazık ki sevgilisi var onu gösteriyor durum..
Sadece seks icin evlenilirse. boyle olur
manyak mı lan bu nasıl iş
Ben de bilmiyorum
Biraz monotonluktan çıkmanız gerek
Evlenmeseydi o zaman
Boşa nafakanı al
üzülerek okudum
Sana sabır diliyorum.
ayrıl
Boşol desin 3 kez
Evlenmeseydi
Bıraksın bu ayakları
Haklı karışma
Bosanin
Boşanın
Senin gibileri de ölse vallahi boşa mekan ve oksijen tuketiyorsunuz
Boşan