Aynı evde yaşıyoruz ve ilgisi azaldı. Ne yapsam ilgisini geri kazanırım??

Isvecte yasiyoruz kendiside isvecli. Ilk tanistigimizda ilgiliydi surekli beraberdik konusurduk herkezi boz vermis haldeydik 7 ay sonra simdi yani

Özgurlugune duskun olmaya basladi arkadaslariyla disari cikip gece 1 2 ye kadar disarda bu arada beraber bi eve ciktik

Ben sanki ikinci plana ucuncu dörduncuye dusmeye basladim

Kendisiyle konusmak zor yanlis anliyo ve cabuk surati dusuyo vera kiziyo surekli ofluyo

Napmaliyim
Ayni evde kaldigin kisinin ilgisini nasil kazanirsin?
Aynı evde yaşıyoruz ve ilgisi azaldı. Ne yapsam ilgisini geri kazanırım??
Cevapla