Aynı evde yaşıyorduk ayrıldı benden şimdi nasıl davranıcam?

Kavgalar çoktu, dayanamıyorum, bu sefer ciddiyim, kararım kesin, ayrılıyorum senden, dedi. Arkadaş, kalabiliriz max, dedi. Şu an çok rahatım falan demeye başladı. Şimdi ben ne yapacağım, önceden de ayrılmıştı ama pişman olmuştu, şimdi ise sinirle karar aldı. Pişman olsun istiyorum.

Aynı evde yaşıyorduk ayrıldı benden şimdi nasıl davranıcam?
Cevapla