Nişanlının askerden gelmesine 4 buçuk gün kala onu bırakmak... sizce haksız mıyım?

Şöyle anlatayım genç yaşta geçen sene atanıp geldim bu şehre. Gayet çevresi tarafından beğenilen, elinden her iş gelen komik eğlenceli bir kızdım ve gerçekten talibim de o kadar çoktu. Nişanlım kabul etmem için o kadar çok emek verdi çok seviyordun Güvendim sevdim. Nişanlandık askere gitti ve bambaşka bir adam oldu 180 gün sabrettim. Tüm düğün işlerini tek başıma yaptım. Telefonda onu güldürmeye çalışmalar, cilveler hayaller... Son günler ama sabrımın sonuna geldim sanki hala sorun çıkarmaya çalışıyor güzel tek bir kelime etmek dursun sürekli sinirli tuhaf biri. Veee ben az önce yeter sabrım bu kadarmış Türkiye ye gelene kadar beni arama mesaj atma dedim ve açmıyorum telefonları. Sabret kaç gün kaldı diyeceksiniz sinirlerim artık onu kabul etmiyor. Dönünce karar veririz her şey hazır olsa da böyle bir adamsa yolları ayırırız askere mahsus bir durumsa evlenirim
Nişanlının askerden gelmesine 4 buçuk gün kala onu bırakmak... sizce haksız mıyım?
Cevapla