Selam veriyor
Sonra ki mesajı
Hadi bana gel ya da bir yere görüşelim oluyor...
Neden?
Sonra ki mesajı
Hadi bana gel ya da bir yere görüşelim oluyor...
Neden?
selam verdikten sonra mı diyor bunu yoksa selam verirken mi :d nasıl diyebilir selam verirken gel bir şeyler yapalım diye bence ikinci buluşma için diyodur derse sen yanlış anlıyosundur en azından sana bir tanıma şansı veriyodur ikinciye şansa bırakmamak için :ss
Çok eskiden bazı televizyon programları varmış. Köydeki insanlar televizyonda kadın dekoltesini gördüğünde , bugünlük bu kadarı yeter bize dermiş. Aynı zihniyet , farklı zaman.
Cevap
53Cevap
Bunu yapanlar genelde ergen ya da kendini geliştirmemiş insanlar duvara anlatsan daha iyi
Başka tutunacak dalları yok çünkü. Çelimsizler. Hayatta bir kızla bile konuşmamışlar. Burada bir fake resim görseler ağzında ki sular akmaya başlıyor. Ne bekliyorsun sende bu sitede ki erkeklerden?
Çünkü dünyada Türk erkeği kadar basit bir erkek yok hiçbir kadının bakmadığı hiçbir kadının önemsemediği kadın dilinden anlamayan Kaba Saba olan hiçbir halt olmayıp kadınlardan bir sürü şey bekleyen tek Türk erkeği bu özgüvensiz halleriyle ne yapmasını bekliyorsun
yoo gayette aynılar her kadın bundan şikayetçiyse aynı demek ki
@benManQ kusura bakma da ben hiçbir şekilde kötü bir şey yaşamadım benim eşim çok modern çok eğitimli Bir insan Ben genel olarak Türk erkeğine söyledim genel olarak konuşuyorum zaten bir kişi bana hiçbir şey yaşatmadı çevremde gördüklerimi söylüyorum tezlere bakarak söylüyorum Türk erkeği özgüvensizdir nadirleri vardır benim kocam gibi mesela
@benManQ ya bir şeye hiçbir şekilde tam tamına diyemeyiz zaten böyle bir şey yoktur çok kaliteli erkekler var ama ben bu soruda bahsedilen erkek tayfası hakkında konuştum arkadaşım
Kendini buna müsait bir şekilde tanıtıyorsan normal gayet. Bir tek bu konuda değil. Hayatın her alanında geçerli bu. Örneğin özünde öyle olmadığın halde sırf insanlar neşelensin diye bir apt*l gibi davranırsan bir süre sonra herkes senin üzerinden seni ezerek güçlü görünmeye çalışır. Ama soğuk, sinirli ve gergin bir tip olarak tanıtırsan o zaman kimse yanaşmaz. Bizzat test edip onayladım bunu. Önemli olan senin kendini nasıl tanıttığın
Ciddi bir ilişki yaşamayacağımız gelecek düşünmediğimiz zamanlar hatta kadınlarda bu şekilde direkt amaca doğru koşuyoruz sana böyle yaklaşan birisi seninle tek amaç uğruna görüşüyor demek oluyor ona göre davranış sergilemeni tavsiye ederim
Akşam gelsene bize film falan izleriz
Film Tamam da o falan nedir
Ah gülüm ah bunları çözmek kolay
Veriyorsan iyisin vermiyorsan senden kötüsü yok
Daha niye çekelim derdinizi manyak mıyız biz 😂
Muhabbet kurmadığım için o konulara da giremiyorlar.
Bak işte üç beş çakal türk erkeklerini yerle yeksan ediyor öylesine erkek denebilir ama adam denirmi sanmam
Özele inmek hoşumuza gidiyor çünkü. Tabi ki 2-3 mesajda direkt özele çekmem, kurduğum samimiyete bağlı...
ozele getirmek degil ki gorusme teklif ediyor cok normal kabul edersin etmezsin baska ne yapmasini istiyorsun?
Ortalık abazistan dolu dikkat edin bu tarz insanlar reelde bir kadının yanına gidip iki kelimeyi yanyana getirip konuşamaz sanalda basit ...
Abazanlar çünkü
Türkiye cinselliğin Afrikasıdır çünkü
piyasa kötü hızlı olmazsa martının simit kaptığı gibi kapıyorlar :D
Hevesini almamış demek. Hevesini alsa bidaha konuşmaz bile
ev sahibi kapıyı açık bırakırsa hırsıza devatkar çıkarırsa hırsızın suçu yoktur sen kendini açık bırakırsan erkeğin cinsel dürtüsünü davatker çıkarırsan erkeğin suçu yoktur
İnsan oğlu hep bir iletişim içindedir gerek gözle gerek dille gerek beyinle dışardan hangi izlenimi sunarsan kendine o şekilde yaklaşım sağlarlar sana istisnalar da var her zaman ama nadiren dir
O zaman şöyle diyelim böyle kaslarını sergileyen kendini ortaya atan erkeklere senin anan karın kızın o erkeklere giderse suçlu o erkekler oluyor demekki senin zihniyetine göre !
Her yoruma taze gelinin şeye sarılması gibi yorumlara sarma beynin yokki denileni anlayasın biraz daha büyü sen her yoruma da atlama b k gibi
Evet söylediğim şeye cevap vermek yerine başka şeye atlaman bile senin zaten haksız olduğunu belli ediyor daha fazla cevap vermeyeceğim zaten bu cahil üslubunda sana kim cevap verir ki? Yazık. Yarın kızın açık bırakan bir erkeğe gidince böyle geniş gebiş yaz a kodumun or os pu çocuğu...
Yüzüme karşı söylesene bu lafı ader vereyim Sarıyer moda klavyeden olmazki böyle
Kşr sın ki kocan bırakmış burada yorum yapıyor sit arıyorsun
Verilen taviz ya da gösterilen samimiyeti karşı tarafın yanlış yorumlaması
Amc@lıktan abazalıktan neden olacak ya. Abaza sapık sürüsü hepsi.
Pp ne bakarsan egerki neden geldiğini gayet iyi anlarsın
bahane aramayın herkese böyleler
Kadınlar sağolsun bu aşamalara getirdi erkekleri...
Yani afrikayız bazı konularda ama herkes aynı değil
Kadınların da yaptığını gördük duyduk bunları
Bana gel demek özele girmek ama bir yerlerde atıyorum bi kafede pubta görüşmek özele girmek gibi algilanmamalı yüz güze görüşmeden sadece telefonda yazisarak bir insanı ne kadar tanıyabilirsin ki
Çünkü aile eğitimi almamışlar annesi babası tarafından simartilmis. İnsanın kendisinde de olması gerek de hiç bizim millete yok.
Oysa profil fotona bakıp esas amacınin dünya barışı ve füzyon tekniği konusunda fikir alışverişi yapmak olduğunu anlamalılar. Abazan hepsi yaaa.
Tüm türk erkekleri öyle değil. Kime cevap verdiğine dikkat et.
oysaki bu profioe bakıp ne kadar saf masum deyip şiir okumalilar
Bende anlam veremiyorum canın istiyorsa kendi kendine yaşaya çok mu zor o konuya gelene kadar verdiğim sevgi boşa gittiğini anlıyorum...
Genelleme yapmaman daha doğru olur o şekilde davranan kişilerdeki amaç belli zaten
İhtiyaç duyuyorlar her insan gibi başka ne konuşcaz ki hem ekonomi mi
özel konu olmasa neden sizin kaprisinizi çekelim ki_?
Siqmediğim kadının kahrını çekmek istemiyorum çünkü.
Cinsel açlık ülkesiyiz de ondan ;)
Merhaba
Haydi bana gel görüşelim
Abazanız oğlum anla işte halimizden
İlk amaç o ondan diğerleir sonra gelişir
Kişi karşısındakini kendiden bilirmiş.
Her kadina söylemiyorlar.
Daha hiç öyle bir şey demedim
Çünkü her kadın özeldir
Hiç öyle bir niyetim yok valla @E-nasılsız
Türk erkeğinden başka ne beklenir zaten
Kadınlar çok düzgün yarı çıplk dolaşıyor soran hemcinsinin profiline bak gel bana pompala der gibi😀
niye aynı etki acaba kadınlarda olmuyor sizin hemcinslerinide karın kaslarını koyarken iyi ama
hanginiz çıplak kadını örtebilcek kadar adamsınız ki
Kadınlar azdırır çekilir kenara ya da arka tarafta gizliden ne naneler yer gördük örneklerini çok 😀
erkeklerinde bu bahanelerle küçük çocuklara, bebeklere, hayvanlara naptığını da biliyoruz merak etme
ya hadi bana uyduruk bahaneler anlatma
hayvan herşeyi yalar zaten ne sanıyon hayvan bu kendi bkunu yiyende var
Çok şükür daha hiç kimseye böyle demedim 😂
Profil fotondan kaynaklı olabilir
Abazalar çünkü... -_-
Kasar diye peynirdin kardeşine mi diyonuz😂
Senin gibi ksarlar yüzünden olabilir mi
Cevap bu 😃
1 tane adam çıkmamış benim gibi dürüstçe cevap verebilen 😀
Çok doğru xd
Bana hak veren arkadaşlar cansınız 😎
Dürüst oldugumuz için o bir ihtiyaçtır
Sana malları geliyor galiba 🤷♂️
seviyoruz mahremiyeti :) :D
Amerigan filmlerinde öyle oluyor cibildak bacım 😄
Koyduğun resimden olabilir
Size öyleleri denk gelmiş.
Bunun turk erkeğiyle ilgisi ne
Senin fotodan başka biryere gelmez konu
Türk erkeklerinin kendileri özel olduğundan
Açlık var doyumsuzlukta
Seks istiyoruz
Testesteron ile yaşamadığınız için anlamazsın aga
Yaw Bi gİt
görüşmek önemli
Abaza oldukları içim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?