Tam 4 yıldir karsiliksiz seviyorum. Biliyo ve umrunda degil.
Psikolojim bitik halde :(
Psikolojim bitik halde :(
Bu evrelerden bende geçtim. şu an sana ne desem anlamak istemiceksin. Ama ben yinede deneyimlerimi söyleyeyim sana. Sevgisizlik bende yaşadım senelerce hatta psikolojik şiddet ve baskı gördüm hakaret küfür. Ama gönül seviyordu. Tek çözüm cesaret edip ayrilicaksin. Yenı insanlarla taniscaaksin ve kendinde iyileşme fark ediceksin. belki hala onu seveceksin ama bu istiraptan kurtulcaksin o beni sevmiyor ve bana bu hayatta mutsuzluktan başka bir şey vermiyor diyceksin. Bir zaman sonra sevginin bir halta yaramadığını sadece mantık üzerine bir hayat kurman gerektiğini ve mutluluğun seni böyle bulacağını anlayacaksin. O yüzden daha geç olmadan sadece hayatin onsuz daha guzellesecegini anla bir an önce anla sonra geç olacak ve geriye sadece psikolojisi bozulmuş sevgisizlikten hayata küsmüş bir ben bulacaksın. Çiçeğe sevgi göstermezsen kurur insan oğlu da böyle sevgisiz yaşayamaz. Seni seven ve sayan insanlarla bir ömür gecirmen dileğiyle...
😔😔😔 mantiktab benim her seyim ona bağlı. Onsuz hayat yok gibi davranıyorum. Çok küçük hisssediyorum.
Bende senin gibiydim bayılma noktasına geliyordum ağlarken. Ama emin ol sana mutsuzluk veren biriyle hayatın zindan olacak. Kendine yazık etme, lütfen kendine yazık etme yarın öbür gün bu çektiğin sıkıntının fazlasını çekceksin kimse sana yardımcı olmıycak hayatını bitirme seni mutsuz eden insandan uzaklaş lütfen azıcık kendine saygın olsun değerin olsun yoksa seni hep harcarlar
Sorun şu ki o beni mutsuz etse de onun yüzünden kendimi bitirsem de ben hep teselliyi onda ariyorum. Onun yaninda olmak onunla. konusmak istiyorum. Mesela hep mesgul olayim kafam dagilsin diye işe girmiştim ama iş yerimde bile surekli onu stalk layip mutsuz oluyordum. Dikkatimi hic kendime vermiyorum ki. Değer konusunda farklı sıkıntılarım var belli ki. Psikologa gitmem sart ama ben bir yandan da ondan vazgecmeyi istemiyorum. Onu istiyorum her an
Cevap
9Cevap
Tek çözümün iradeli (Güçlü) olup ayrılacaksın
Boşta kalamıyorum diyorsan seni gerçekten sevecek birini bul.
Ablacım cidden değer mi be? 4 İl kendini harap etmişsin ve inan bana gördüğün gibi değmemiş. Bende zamanında platonik olduğum oldu gerçekten uzun bir süre ama zamanla anladım ki inan değmiyor
Değmiyo. Kendimi mahvettim. Keşke ondan kurtulabilseydim
Bak işte yeni anlamışsın ama olsun. Geç olsun da güç olmasın. Zaten şu varki bak inan bana hadi o da senden hoşlansa mesela şu an bile atıyorum sen her zaman onun elinde olacaktın. 4 yıl o seni sevmediği halde sen ona tapmışsın resmen ve küçük bir kavgada bile çok rahat kullanılır bir şeydir bu ve olan sana olurdu daima. İnan bana yaşadım ve şu an beni gerçekten seven ve hatta beni benden daha çok seven biriyle birlikteyim ve inan bana gerçekten çok mutluyum
Benim karsima neden oyle biri cikmiyo. Artik sevilmekten umudumu kestim. Dikkatimi baska seylere vermek istiyorum
Yanlış anlama ama bak o süre boyunca çıksaydı da kolay kolay sevemezdin. Seninki falan takıntı gibi oluyor ve başkasını gözün görmek istemiyor da zaten. Ayrıca çıkabilir niye öyle diyorsun. Bak ben sevgilim olmasa belki saçımda şu an daha az beyaz olurdu diyorum o derece 😂sen düşün. Ondan önce ne kadar yanlış insanlar çıktı ki psikolojik tedavi bile görmem gerekti biri yüzünden resmen ama naparsın hayat böyle ve şu an çok mutluyum doğru insanla
Ben de psikolog ariyorum. Icimi dokmekte cok zorlanirim muhtemelen. Isinabilecegim bi psikolog lazim.
Neden 4 yıl bekledinKendini sevmiyormusun
İyi de neyini seviyorsun
Beni bir şöyle seven çıkmadı
Sen kaşınmışsın
Takıl iste
ara wer
noldu olay ne
Sevdigimi soylesem de aglasam da sizlasam da bunu gördüğü bildiği halde karşılık vermiyo
Oyle olmuyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?