Artık karşılıksız sevmekten yoruldum, sizce ne yapmalıyım?

Yardıma ihtiyacım var... bakar mısınız?

birini seviyorum aynı zamanda en yakın arkadaşım... artık karşılıksız sevmekten yoruldum ve onunla kanka gibi muhabbet etmekte istemiyorum bu bana çok acı veriyor... araya biraz mesafe koymak istiyorum ama bu sefer sebep falan sorcak hep başka bir sebep arayacak. belkide onu sevdiğimi anlayacak. sizce ne yapmalıyım?
Artık karşılıksız sevmekten yoruldum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla