Yardıma ihtiyacım var... bakar mısınız?
birini seviyorum aynı zamanda en yakın arkadaşım... artık karşılıksız sevmekten yoruldum ve onunla kanka gibi muhabbet etmekte istemiyorum bu bana çok acı veriyor... araya biraz mesafe koymak istiyorum ama bu sefer sebep falan sorcak hep başka bir sebep arayacak. belkide onu sevdiğimi anlayacak. sizce ne yapmalıyım?
birini seviyorum aynı zamanda en yakın arkadaşım... artık karşılıksız sevmekten yoruldum ve onunla kanka gibi muhabbet etmekte istemiyorum bu bana çok acı veriyor... araya biraz mesafe koymak istiyorum ama bu sefer sebep falan sorcak hep başka bir sebep arayacak. belkide onu sevdiğimi anlayacak. sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar