Boğa erkekleri hep böyle mi? Siz ne düşünüyorsunuz?

Ben evliyim 1 yasında kızım var eski sevgilim benimle buluşmak istiyor benim bulunduğum şehirde hatta ilçe de yakında memleketine gidecek son defa beni görmek istediğini söyledi bende ona AVM'de 1 kaç saat bulusabilecegimizi söyledim kabul etti ama kabul etmeden önce otele gidelim felan dedi ben kabul etmedim AVM'de buluşalım otele gelemem doğru olmaz bu diyince AVM'de buluşmayı kabul etti sonra seni çok özledim felan deyip saçma sapan konuştu ben konuyu değiştirdim cevap vermedim ne yapmaya çalışıyor bilmiyorum önceden insan yerine koymazdi gözü hep disarlardaydi yanımda başkalarına bakardı ben baktım mi kıyamet kopardı vs vs bir sürü neden benim ondan ayrılma soğuma sebebim şimdi evlendim çocuğum oldu kıymete bindim üstelik boğa burcu boğa burcu erkekleri hep böyle mi sadık olarak biliniyorlar ama bence sadık degiller? Siz ne düşünüyorsunuz?
Boğa erkekleri hep böyle mi? Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla