Bir insanla olduğu hali için mi beraber olursunuz yoksa olmasını istediğiniz kişiye dönüşme ihtimali için mi?

Herkese iyi akşamlar...

Kadınlar ve erkeklerin ilişkilerde yaptığı en büyük hata, partnerlerini oldukları gibi kabul ediyormuş gibi görünüp aslında olmasını istedikleri kişiye dönüştürmeye çalışmaktır. Öyle giyinme, böyle konuşma, böyle oturma, o kadar makyaj yapma, çalışma, okuma, arkadaşlarınla görüşme...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel🔍
Bir insanla olduğu hali için mi beraber olursunuz yoksa olmasını istediğiniz kişiye dönüşme ihtimali için mi?
Cevapla