Yanina yakisani ararsin , onlar yüregine yakismaz.. Yüregine yakisana bakarsin yanina da yakisir.. Güzellik göreceli bir kavramdir , kimisi bir gülücügün ictenligi ile kendinden gecer , kimisi gülümsemeyle.. İnsanlar beklentileri ne kadar yüksekte tutuyorsa o kadar cok acitiyor kendi canini.. :/
Güzellik ve yakışıklılık insanı bir zamana kadar idare eder . Eve geç gelmeye , yalan soylemeye , başka insanları kesmeye , saygısızlık etmeye başladığı zaman ne kadar güzel veya yakışıklı olursa olsun o ilişki biter veya çok büyük çöküntüye uğrar .
Bu kadar güzel miyim, yakışıklı miyim diye soran olduğuna göre yüreğine değil yanına yaklaşıp aksesuar olarak kullanılacak olması daha önemlidir. Aslında yüreğine yakışmıyorsa bir insan ne önemi var ki birlikteliğin.
"Yüreğime yakışan yanıma da yakışır." derler ama günden güne duygularını körelten insanları yanına yakıştırmaya devam eden insanlar hala çoğunlukta nedense😏
Bence güzellikten beli bir zaman sonra sıkılıyor insan normalleşiyor güzel ama normal geliyor insana artik ama yüreği güzelse ömrünün sonuna kadar her zaman bir guzelik göreceksin o yürekte o yüzden ne diyoruz yüreği diyoruz
Yanıma yakısıp yakısmaması onemsız bır durum dıs guzellık gıder ıc guzellık kalır yuregıme yakıssın Allah korkusu olsun vıcdanj merhametı sadakatı olsun kafıdır ısterse dunyanın en cırkın ınsanı olsun benım olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu soruda Türk erkeklerinin ne kadar yalancı olduğu ortaya çıktı. Yabancı sarışın hatun peşinde koşan, sadece güzel kadınlara kibar davranan yurdumun ayıları yüreğime yakışması önemli demiş. He canım he.
kimse birbirini kandırmasın ilk tanışmada insanın içi güzelmi diye düşündüğünüzü pek sanmıyorum tabiki yanına yakışacak birini ister insan ama kalp de çok önemli oyüzden bence ikisinde olmalı yani (altınoran) denen birşey var
En İyi Cevaplar