Dışarıdan bakıldığında “ne güzel çift” denmesi mi önemli, yoksa kalbinizin içini sakinleştiren biri olması mı?

Dışarıdan bakıldığında “ne güzel çift” denmesi mi önemli, yoksa kalbinizin içini sakinleştiren biri olması mı?

Dünyanın en yakışıklısı ile En güzeli Evlendi... Millet çok yakıştırıyordu. Ne oldu? Geçinemediler.
Bir insan yakışıklı olur da güzel biriyle evlenince ömür boyu mutlu mu olurlar sanıyorsunuz? HAYIR, o işler öyle yürümüyor. Dış güzellik insanın kendinin nasıl gördüğüdür. Kimi beğenmez, kimi beğenir hem de aynı kişiyi. Onun için dış görüntü ile mutluluk olmaz.
Sürekli yanıma yakışsın diye de hayal kurmayın, yanınıza yakıştırırsınız ama kalbinize aslaaaaaa
Yanıma veya kalbime yakışmalı tabirinde ben hep kibir görüyorum. Onu bir süs eşyası görmek gibi.. kendini kesinlikle ondan üstün görmek gibi...
Yani birbirimize uyumalı ve birbirimizi tamamlamalıyız. Saygı ve güven temelinde bir ilişkiyi beraber kurabilecek iki zihniyet olmalıyız.
Başkalari hakkımızda kötü mü düşünmüş
Dışarıdan kimse bir şey demesin Ben sevdiysem kimseye bir şey demek düşmez Ben her haliyle her şekliyle kabul etmişim zaten kalbime de o şekilde almışım Bundan sonra kimseyi ilgilendirmez:))
Kalbime yakışsın, yanım zaten ona göre güzelleşir bence 🤍✨ Dışarıdan “ne tatlı çift” desinler diye ilişki yaşanmaz, o görüntü bir noktada sıkıyor. Ama yanında huzur bulduğun, saçma sapan şeylere gülebildiğin, kavga ettiğinde bile kaybetmeye kıyamadığın biri çok başka 🫶 Peki sen şu an hangisine daha yakın hissediyorsun, görüntü mü huzur mu? 💭💕
Cevap
26Cevap
Kalbime dokunmalı her daim yanımda olduğunu bilmeliyim zaten kalbimde olan gözümde dünya yakışıklısı oluyor
Kaşbime iyi gelmeli, limanım olmalı ve duygularomın tercümanı ol alı
Hem yanıma hem kalbime yakışmalı
Kalbime tabi ki de
Dışardan kimin ne dediği o kadar onemsiz ki.. ne kadar çirkin cift deseler ne olacak.. mutlu olduktan sonra ne önemi var :))
Çevredeki insanların düşüncelerine göre ilişki yaşayanlara sadece acırım
Hangisi gerçekten mutlu ki? Eninde sonunda ayrılıp burada zırlıyorlar 😊
😌😌
Dışarıdan bakanların görüşünü önemsemiyorum ama ben beğenmeliyim.
Kim ne derse desin sevdiğim kalbime yakışsın gerisi boş.
ben kendimden emin oldugum icin yanima eli yuzu duzgun biri oldu mu yakisir o duruma cok bakmam
Her ikisinin de olmasını isterim ama önceliğim kalbim.
Dışarıdan bakıp da ne güzel çifte melili yerine kalben uyumlu olması daha önemli bence. İnsanlar ne kadar başkalarının düşüncesini önemsese de sonuç olarak evde en son kalacak siz ve sevdiğinizdir.
Kalbime yakışsın önce
Kalbime yakışan yanıma da yakışır.
Aşıksan sana yakışır zaten başkaları karar veremez ona
Bir çift güzel görünebilir ama asıl mükemmel uyum, sessizce kalbinizi sakinleştiren kişide saklıdır.
Kalbime..
Önceliğimiz hep bu olsun 🫠
beni öngörebilmeli, bu olduktan sonra zaten kalbime yakışacaktır. yanıma yakışmasa da olur dışarıdan ne dendiği pek önemli değil
kalbime çünkü ilk başta tam beğenmediğim kız hoşlandıkça sevdikçe gözüme güzel gözüküyor dünyanın en güzel kızı oluyor bana göre
Ruh eşim olsun, kalbime yakışsın 🥰❤
Önce yanıma sonrada kalbime
ikisi bi arada olmuyormu
Kalbime yakışmalı.
Kalbime yakışan yanıma da yakışıyordur zaten
İkincisi olmadan birimcisi hiç hükmündedir
Aşık olmuyorum kafam rahat dhhd
Kalbime faydası olmayanin bana katacağı olmaz
Aşık olduysam kalbime yakışmıştır zaten
Hem kalbime hem yanıma
Kalbime yakışan yanıma da yakışır
Kalbime yakışsın kafi
İkisi bir arada
Yanımda olmayacak ise ne yapayım
Her ikiside
Kalbime
Kalbime
Kalbime yakışsın
kalbime yakışmalı
Kalbime
kalbime
Kalbime yakışsın
kalbime
Kalbime.
Kalbime
ikisine de
Kalbime
Kalbe yakışmalı...
Kalbine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?