
Peki sizin karşı cins ile aranızdaki uyumsuzluk ya da soğuma çoğu zaman neyden dolayı olur?

Tanışma esnasında karşı cinsle aramda uyumsuzluk olduğunu anlıyorsam ve ona karşı boş değilsem çizgimi çekerim. Bu kızla olmaz diyerek muhabbete devam ederim ya da etmem.
Uyumsuz olduğumuz konuya göre soğuyabilirim. Belki midem bile bulanır. Bilinmez.
Bell bir süre geçtikten sonra oluyor. Sonuçta keşfedebileceğin bir şey kalmadığında veyahut hayatına giren başka karşı cins, soğumayı getirir. Uyumsuzluk konusu ise tanıdıkça gelişen bir durumdur zaten.
Cevap
3Cevap
Fazla yılışık olması çok soru sorması gereksiz iltifatlar itici olması için yeterli
Farklı düşünceler olabilir
Burnu havalarda tavırlar sergiliyorsa, sürekli duvar gibi suratla duruyorsa veya çok affedersiniz öküzün trene baktığı gibi bakıyorsa geri çekilirim.
Karşı taraf kendini överse özellikle parayla ilgili fazla atıp tutarsa çocuk olduğunu düşünürüm bı soğuma gelir
İletişimsizlik, konuşmak yerine kaçmak trip atmak bunlar çok itici
Sanırım anlayışsız olduğu ve sadakatsiz birine dönüştüğünü anlayınca ben çok çabuk soğuyorum
Çok trip soğutur beni
Ukalalik, kibirlilik ( Simdi buna ego diyorlar)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?