Erkek arkadaşımın bir kızla olan snap puanı 3851. Çok mu yüksek sizce?

Bu kız kim dedim, liseden arkadaşım öyle konuşuyorduk dedi. Hala konuşuyorlar mi bilmiyorum, telefonunda Snapchat yok ama ben e posta ve şifresini bildiğim için girebildim, her şeye aynı e posta ve şifreyi kullanıyor zaten
Erkek arkadaşımın bir kızla olan snap puanı 3851. Çok mu yüksek sizce?
Cevapla