Kızlara çapkın olduğumu söyleyince, neden daha da yaklaşmaya ve sevgili olmaya çalışıyolar?

Yani neden böyle? Uzaklaşmaları gerekmez mi?
Kızlara çapkın olduğumu söyleyince, neden daha da yaklaşmaya ve sevgili olmaya çalışıyolar?
Cevapla