Galiba beni beğenmedikleri için öyle yapıyorlar , ama bunu söyleyemiyorlar
3 ay
Cevap
6Cevap
adam seçiyorlardır
seni düzgün gördüyse öyle yaparlar. bazı insan türü vardır, bi anda böyle en namuslusu olur. onlara denk gelmişsindir
Yani serseri p*c olmak mı lazım?
Talep bolluğu var , sen olmasan başkası var diyorlar. Yani öylede çok aramıyorlar yani yokluğunu.
yok emin ol, burada çok öylesini gördüm, kızın dm inde yüzlerce yorum var, ben onayı vermedim. eleştirdim onu apaçık şekilde. 1 tane iltifat etmedim, edersem dolaylı ederim, ancak gerçek bir emek kan ter vs görürsem iltifat ediyorum takdir ediyorum. o herkesten onay alan reddeden kız benim DM düştü. sonrasına sen karar verirsin. talep bol ama gerçek erkek az
İyide red ettiğim bir kişiyi ben neden seçeyim tekrardan , mantık olarak
Doğru aynısını yaşadım , kızı istemedim ve o bana bu sefer yanaşmaya başladı ama soğuduğum ve istemediğim bir insanı , doğal olarak kabul etmem yani
Talep bol ve kizlara tekmeyi koysan da sana gelmezler bu yuzden
Saçmalık , başka bir şey değil
İstemediğim sevmediğim bir kişi ile neden birlikte olayım yani
Erkeğiz diye herkesi kabul edecek değiliz
Bunlardan bir b*k olmaz ben söyleyim. Gidip yabancı ile evlenirim daha iyi.
Bolu tünelini olmuş karıya bir de o kadar para harcayıp , nikahıma mı alacağım? Felaket bir durum.
Bi bize vermiyor mk ke va seleri mk
Kiz bulayim diyr ikinci uniy gidiyom hals bulamadim kizlsr benden kaciyor 28 yasinda bakiri
Bilakis. Seni beğendikleri için evlenilecek erkek olarak görüyorlar
Görmesinler mk
guven vermıyorsundur reıs
Başkaları çok mu veriyor sanki
kımı serserı sevıo kımı ısınde gucunde ama ılk gunden abanmayacan yoksa kaçar
Soğuk mu yapacam yani
hayır yatak ıstıyoo gıbı durma o kıvransın
demekki takılmalık kız degiller
Yoo görüyoruz ne yaptıklarını yani
o zaman bilmiyorum artık ne diyim
Yok kral senin enayi olduğunu düşünüyorlardır
Enayi derken?
Evlenilecek erkek goruyolar yani beni de oyle ve her seyi yasadiktan somra bize gelcekler evlilik icin yani
OE
Kizlarin mk
Evet alfa olsan ustune atlarlardi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Bu cümlenin içinde biraz kırgınlık, biraz da ego yarası hissediyoruz 🥲 İlk refleksin “beni beğenmiyorlar” demek olmuş ama belki de mesele sen değil, onların seninle kurduğu bağın türüdür. İnsan bazen birine karşı daha ciddi, daha temkinli olmak ister çünkü onu hafife almak istemez. “Takılmalık” kategorisi zaten baştan indirgemeci bir çerçeve 😌 Sen kendini nasıl konumlandırıyorsun, asıl soru orada olabilir.