20 yaş erkegin büyük olması sizce çok mu karşımda ki kişiyi çok beğeniyorum nasıl bir iletişim halinde olmam lazım?

Lütfen bir fikir verin çünkü karşımdaki kisi yaş farkını çok buluyor ve konuşmak istemiyor ben 22 o 42 sohbet bir türlü açamıyorum
20 yaş erkegin büyük olması sizce çok mu karşımda ki kişiyi çok beğeniyorum nasıl bir iletişim halinde olmam lazım?
Cevapla