
Hoşlandığınız kişinin sevgilisi olduğu anda ondan hoşlanmayı keser misiniz yoksa bekler misiniz?

Önüme gelen kişiden hoşlanmadığım için böyle problemlerle hiç yüz yüze gelmedim. Sevgilisi varsa baştan uzak dururum, uzak durduğum insanı tanıyamam, tanıyamadığım insandan da hoşlanamam. Bu böyle bir döngü benim için.
Birine karşı bir şeyler hissedebilmem için bolca vakit geçirmem gerekiyor ve zaten geçen belli bir zaman sonucunda yakınlık duyarsam git gide artar duygularım, aksi mümkün olmuyor...
Sevgisinden net emin olmadığım hiçbir ilişkiye başlamam. İkimizi ayna anda idare etmiş demek oluyorki iki yüzlü yüzüne laflarımı tokat gibi çarpar giderim.
Ay çok kötü bir durum öncelikle. Sevmeyi hemen kesemem tabi ki, ama kesinlikle uzaklaşırım, elimden geleni yaparım onu sevmemek için...
Ricalarr :)
Ben ondan dönüş beklerken, gidip sevgili yapıyorsa bana göre biri değil demektir. Kendim gibi beklemeyi bilen birisini beklerim. Başkasını tercih eden, hiçleşir bende.
Teşekkürler 👍.
Ne demek..
Cevap
11Cevap
Ayırırım canım zor mu sanki evli değilmiş ayrılır kjcjjf
Hoşlanmayı bırakırım
Sevgilisi varsa eğer ondan ümidimi keserim ya. Hiç uğraşmam beklemem de
Beklemeye değmez, alan almış. Yedek lastik olmanıza gerek yok. Tabi duygularınız baskın ise, bu süre uzayacak.
İşim gücüm yok sanki onu mu bekleyeceğim djcjfjf. Keserim hoşlanmayı fjgkf. Sonuçta dünyada tek erkek o değil cjvmv
Keserim tabi neden benim yüzümden araları bozulsun istemem böyle bir şeyi kaderimde ne varsa onu Yaşarim ya
Hoşlantı öyle birden kesilebilen bir şey değil ki. Yine hoşlanmaya devam edilir ama mesafe koyulur. Ta ki tamamen soğuyuncaya kadar.
Bunu inan bilmiyorum... Bunun acısı zaten hayatı zehir eder bana.
Yani bu tür şeylere insan karar veremiyor ama uzak dururum gerçi sevgilisi olmasada uzak dururum
Hoşlanmayı nasıl keselim ki? Duygular elimizde olan bir şey mi.!
Ben bir kişiden hoşlanınca o kadın zaten benden nefret ediyor bir de sevgilisi olan bir kişiden hoşlanıp iki kişiyi birden kendimden nefret ettirmeme gerek yok. 😊
Keserim, ona böyle duygular beseldiğim için kendime kızarım.
O nasıl kesiliyor ya olmaz öyle gerçek değildir o zaman
Sevgilisi olan birinden hoşlanmam zaten. Ben tanıyarak birinden hoşlanırım ancak.
Ben bı kızdan hoşlanıcam o kız benim yerime sevgilisini sevmeye devam mı edicek? Vay be
Salıncak sırası mı bekliyoruz ne bekliyoruz? :D
Direkt yoluma bakarım ben.. Keyifli günler..
Direkt keserim. Hiç uğraşamam.
Hoşlanmayı kesemezsin.
İletişimi tamamen keserim
Direk bıçak gibi keserim..
Hoşlanmayi keserdim öyle bişi olsaydı
Aksine daha fazla isterim
Kestim keserim
Keserim
Seviyorsan kesemezsin
Unuturum
ilgimi keserim
Keserim
Devam devammm
Kestim
buz olurum
Beklerim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?