Valla hiçbir şey iyi değildi onun kötü çıkmasına gerek yoktu Allahım bi tek ona tutunacaktım ben. Benim istediğim olsa bundan hayırlıydı. Noldu şimdi erkek kız kimsem yok param yok 6 ay olduğu iÇin o zaman 21 yaşındaydım şimdi 22 olacağım son güzel yaşım da yandı 22 olgun bi yaş.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevse dayanamaz mıydı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu çocuk beni yaraladı ya🚭
Bana bağımlı gibi davranan çocuk ben bi engelledim diye 6 ay gelmedi. Gösterdiği sevgi yalan mıymış?
Bak sırf yaşın ilerledi diye ille birisi ile olmak zorunda değilsin. Hislerime güvenerek diyorum ki ondan bir cacık olmaz. Şimdi belki ben burada ne desem boş, umarım ileride üzülmezsin
Bir hafta aynı bağımlı gibi davrandı yalan felan söyledi ben mesajlarına geç cevap verince ki meşguliyetten dolayı vermedim keyfi değil yani sonra konuşmayı bıraktı tek tutunacak dalimdi bende 20 yaşını bitirdim çevrem çok baskı yapıyor evlen diye bir yıldır iş bulamıyorum kafayı yedim iyice
Benim de tek dalımdı her şeyin karşılığını bir erkekle alacağımı biliyodum ve bunun ismi doğuyodu içime aniden bi gece aradı beni ve o ismi söyledi hayalimdeki ismi. Sen daha 20ymişsin o da 2002li ben 2000. Ama senin çocuk sana kırılmış ben de o çocuğa kırılmıştım burada gönlünü alması gereken taraf sensin.
Gerek yok ben zaten bir kez aldım gönlümü kendisi bana 5 saat sonra yazıyor ama ben dustayken mesaj atmış duştan çıktım mesajına cevap verdim kendsinin 5 saati sorun yapmadım umrumda bile olmadı ama benim duşta olmam sorun oldu mesaj atmayı bıraktı ve yazdığımda kaba kaba konuştu sonra da ben zaten dedim seninle bir ilişki yapmamam çok çocukça davranıyorsun defalarca uyardım dedim bide 22 yaşında yani sonra egoist egoist şeyler söyledi çok canımı sıktı
Ayy kaba saba biriymiş onla olsa daha kötüydü şunla evlensen yani boşansan daha mı iyi? Bu da geç cevap verirdi Hatta flörtüz diye 5 Gine bir falan yazardı ama ben 10 dk cevap vermedim diye neler yapmıştı basıl sanki adam öldürmüşüm gibi tepki
Ailem baskı yapmasa acele etmem bide evimiz huzursuz annem babam sürekli kavga yapıyo çevremden birini de istemiyorum ne halt yiceksem istersen fake instan varsa ordan yazım instayo verince benim görüşü kaldirirsin başkaları görmez instayi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kızların egosu işte bu hep sonunda üzülüyorlar. İyi bari zeki cocukmus
Bilmeden konuşma. Neler yaptığını bilmiyosun. Zeki olsa yediği haltların farkında olup beni kaybetmezdi görüyorum hesaplarını kapattı hayattan soğudu
O halde neden sordun soru? Bırak bu isleri
Biraz okusan anlarsın soruyu tek tutunacak dalımdı diyorum
Engellemişsin ne bekliyorsun ki? Tek senin duyguların yok o senden vazgeçmek için ne üzüntüler çekmiştir
Bir de neden engelledin
Or0sbu ya çekmeseydi
Engelle gitsin boş ver onun sevgisini
Benle fakeden konuşuyodu ve o fakei geçen ay kapatmıştı. Bu hafta geri açmış o engellediğim fakei, bence ona ulaşabileyim istiyor 6 ay olsa da
Bak sırf yaşın ilerledi diye ille birisi ile olmak zorunda değilsin. Hislerime güvenerek diyorum ki ondan bir cacık olmaz. Şimdi belki ben burada ne desem boş, umarım ileride üzülmezsin
Nerden anladın ondan bi cacık olmaz
Diye?
Aynı durumdayız ahahha yeminn ederim birebir
Şsksksksj oha sizin kopalı kaç ay oldu
Bir hafta aynı bağımlı gibi davrandı yalan felan söyledi ben mesajlarına geç cevap verince ki meşguliyetten dolayı vermedim keyfi değil yani sonra konuşmayı bıraktı tek tutunacak dalimdi bende 20 yaşını bitirdim çevrem çok baskı yapıyor evlen diye bir yıldır iş bulamıyorum kafayı yedim iyice
Benim de tek dalımdı her şeyin karşılığını bir erkekle alacağımı biliyodum ve bunun ismi doğuyodu içime aniden bi gece aradı beni ve o ismi söyledi hayalimdeki ismi. Sen daha 20ymişsin o da 2002li ben 2000. Ama senin çocuk sana kırılmış ben de o çocuğa kırılmıştım burada gönlünü alması gereken taraf sensin.
Gerek yok ben zaten bir kez aldım gönlümü kendisi bana 5 saat sonra yazıyor ama ben dustayken mesaj atmış duştan çıktım mesajına cevap verdim kendsinin 5 saati sorun yapmadım umrumda bile olmadı ama benim duşta olmam sorun oldu mesaj atmayı bıraktı ve yazdığımda kaba kaba konuştu sonra da ben zaten dedim seninle bir ilişki yapmamam çok çocukça davranıyorsun defalarca uyardım dedim bide 22 yaşında yani sonra egoist egoist şeyler söyledi çok canımı sıktı
Ayy kaba saba biriymiş onla olsa daha kötüydü şunla evlensen yani boşansan daha mı iyi? Bu da geç cevap verirdi Hatta flörtüz diye 5 Gine bir falan yazardı ama ben 10 dk cevap vermedim diye neler yapmıştı basıl sanki adam öldürmüşüm gibi tepki
Ailem baskı yapmasa acele etmem bide evimiz huzursuz annem babam sürekli kavga yapıyo çevremden birini de istemiyorum ne halt yiceksem istersen fake instan varsa ordan yazım instayo verince benim görüşü kaldirirsin başkaları görmez instayi
Tamam.
Ver kullanıcı adını sonra da yorumumu kaldır ki erkekler rahatsız eder yazıp