İki kez reddettiğim çocuk artık benden vaz mı geçti, çabalamayı bıraktı mı?

Yaklaşık 2 yıl önce hayatıma giren bir çocuk var. Biz arkadaşça konuşuyorduk ama 2 kere bana açıldı. İlkinde daha erken olduğunu söyledim ikincisinde de kpss ye hazırlanmam gerektiğini söyledim. Ama ondan sonra yine yazdı konuşmaya devam ettik. 4. kez de dün buluştuk galiba adım atmamı bekledi tam anlamadım. Buluştuktan sonra soğuk davranmaya başladı yine mesaj atıyor ama eski samimiyeti yok gibi. Sizce artık çabalamayı bıraktı mı?

İki kez reddettiğim çocuk artık benden vaz mı geçti, çabalamayı bıraktı mı?
Cevapla