Yaklaşık 1 aydır İnternet üzerinden konuştuğum birisi vardı. Ona ilk başlarda bir konuda yardım istemek için yazmıştım ama daha sonra ona ilgi duymaya başladım ve sohbetimiz devam etti. Geçen hafta ise internet üzerinden birisiyle buluşacaktım ve bunu konuştuğum kişiye söyledim. Bana karşı tavrı değişti. Sonra da beni engelledi ve konuştuğumuz uygulamadaki hesabını dondurdu. Birkaç gün önce ona Instagram'da fake hesaptan istek attım, ertesi gün mesaj attı "kimsiniz" diye, sonra da ben olduğumu anladı. Ona kendimi uzun uzun açıklamama rağmen bana yine ters davrandı, hatta bu kez beni kullanmaya kalkıştı (kendisi inkar ediyor bunu). Beni engelleyeceğini söyledi. Ben de ona ulaştığım hesabımı dondurdum. Sonrasında ise asıl hesabıma takip isteği gönderdi ve mesaj attı. Yine bir ton laf etti ve beni engelledi. Ben de hesap değiştirecekken yanlışlıkla dondurduğum hesaba giriş yaptım ve süresi dolmadığı için tekrar donduramadım. Sonra o hesaba da mesaj attı, ben de onu engelledim. Mesajlar da bu şekilde:Bu mesajlardan sonra ona takip gönderdiğim hesabımı dondurdum. Sonra asıl hesabıma mesaj ve takip isteği gönderdi.Buradan beni engelledikten sonra dondurduğum hesaba yanlışlıkla giriş yaptım ve o da böyle yazdı:Kendisi instagram hesabını kapatmamış. Sizce bu kişinin amacı ne? Neden böyle davranıyor olabilir?
Lütfen okuyun, önemli 😞 sizce neden böyle davranıyor? Fotoğraflı?
Hem ayranım dökülmesin hem... neyse. Onunla konuşurken aynı zamanda başka birisiyle buluşmandan dolayı bozulmuş adam. E haklı, empati yapsaydın sen de onun hakkında eminim kötü şeyler söylerdin. Güven kaybı yaşamış, siniri böyle atmış. Şunu söylemeden geçemeyeceğim bir noktaya kadar haklı ama fazla çirkinleşmiş.
Sevip sevmediğini kadar verecek insan sen değilsin derdin ne çok belli moral bozup hasetlik çıkarmak ama ben senin bu basit oyunlarına yem olacak kadar saf değilim. Hadi kaybol şimdi zavallı kıskanç insan artığı seni.
Okadar komıksın ki canım kızım yaptığın sende bunu görüyorsun hangi erkek sevdiği kıza o*sıfatını yakıştırı buna evet diyen bir kişi bile çımaz bu kadar korkak olmasaydın bunu sende anladığın halde sormazdın tabi doğrular dokunuyor o yuzden bu acınası iğrenç tavrı sergiliyorsun yazk iyileşirsin umarım
Bir insana o hakareti etmek sevgi ölçütü değil, karakter meselesidir. Sen önce bunun idrakına var, sonra gel dobralık adı altında negatif enerji yayıp yargı dağıt. Hadi sg.
Ulan dingil benim hakkımda buraya gelip atıp tutamazsın, senin s2k düşüncelerin tabiki de umrumda değil kendini bu kadar değerli görme, et parçasından öte değilsin çünkü.
O kişi bir erkek sonuçta gerçek erkek, Ama kaba konuşması gerçekten çok saçma. Seven erkek sevdiğini kıskanır , Başka birisi ile konuşmanı istemez. Konuşanda kendisi bilir yol almak zorunda kalır.
Sevip sevmediğine karar verecek insan sen değilsin? Ayrıca sevmese hiç umursamazdı. Bence sen başkalarının aklına girip moralini bozmaya çalış, beni kandıramazsın :)