26 yaşına geldim hiç sevgilim olmadı yaşıtlarım evleniyor bir sürü sevgili eskittiler ben geç kalmış hissediyorum ne yapmalıyım?

Biraz ben de tecrübe edinmek bir şeyler yaşamak istiyorum sevgililerim olsun. İleride evlilik düşüneyim her şey içimde kaldı :( çok mu geç kaldım
26 yaşına geldim hiç sevgilim olmadı yaşıtlarım evleniyor bir sürü sevgili eskittiler ben geç kalmış hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla