26 yaşına gireceğim ve hiç sevgilim olmadı. Sizce sevilmek için geç mi kaldım?

26 yaşına gireceğim açıkçası ebeveynlerimin beni büyütürken yaptığı zibilyon tane hata yüzünden hiç sevgi görmedim zaten ortancayim. Ailemin yaşattığı travmalar hala sırtımda kamburdur. Sevgilim vs de olmadı çünkü kimseye güvenemiyorum sosyal olarak darbe almış vaziyetteyim seçicilik yaptı. Sonuç olarak 26 yaşına merdiven dayamış sevgi namına birsey görmemiş bir insan oldum çıktım ve çok yoruldum artık bundan.. resmen vücutta mutluluk hormonlarım bitti gitti

26 yaşına gireceğim ve hiç sevgilim olmadı. Sizce sevilmek için geç mi kaldım?
Cevapla