Kadinlar neden sevgililerini gizler?
Neden ay birisi gorurse diye dokuz takla atar?
Neden ay birisi gorurse diye dokuz takla atar?
Yani pekte zor bir şey değil bunu tahmin etmek. Bilirsin bizim toplumda kadınlara kötü yakıştırmalar yaparlar böyle durum olunca bir de akraba tanıdık görse işkence
Peki o gizlediklerinizle evleniyoruz dediginizde " nerden cikti bu?" Gokten zenbillemi indi diye soran yok?
Evlenmek dediğinde farklı oluyor tabiki misal benim kuzenim sevgilisini tan 4 yıl sonra ailesi ile tanıştırdı ve evlenmek istiyoruz dedi ailesi bir şey diyemedi nerden buldun falan diye zaten kaç yıl diye soracak halleri yok ya
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?