
Erkeklerde bakım yapamaz mı. İlla bakım yapmak kadına özgü bir şey mi?

Erkeklerde bakım yapamaz mı. İlla bakım yapmak kadına özgü bir şey mi?
Erkeklerin çoğunluğu bakım yapmadıkları için böyle yapan var da az benim çalıştığım iş yerinin karşısında berber var maske yaptıranlar var çoğunluğu saç kesimi traş tamam bitti erkeklerin bazılarıda erkek bakımını kız bakımıyla karıştıyor yok oje yok sürme yok küpe yok saç uzatma
Erkekler bakım yapmalı bence. Bizim insanımızın çoğu bakım kelimesini duyunca anlamını makyaj yapmak zannediyor. Oysa bakım ve makyaj ayrı şeyler. Bakım yüzünde siyah nokta gözenek cilt kuruması yağlanması gibi özelliklerden hangisine sahipsen ve sahip olmasan bile koruma amaçlı zorunlu yapman gereken bir şey. Ama çoğu kişiye gel bunu anlat. Güneş kremi bile sürmüyorlar.
Çünkü daha çok kadınlar ilgileniyor bu durum ile 😄 erkekler en fazla kıl temizliği falan yapıyor ama yüz maskesi yapanlarda var mesela benim abim gibi 😑
Cevap
4Cevap
Çünkü kadınlar genel olarak daha bakımlıdırlar. erkekler bakımlı olmuyor pek. ama her insan bence bakım yapmalıdır.
Erkek te yapmalı tabi ki.. Ama kadın vücut itibariyle daha nazik ve güzel olandır. İlk akla kadın geliyor ne yazik ki
Kadınlar daha ilgili ve dikkatli bu konuda ama tabiki erkeklerde yapmalı cinsiyet ayrımı yok bunda
Görünüş kadın için daha önemli de ondan. Erkek de eskiden görünüşe o kadar da önem verilmiyordu. "Erkeğin güzeli çirkini lafı olmaz" lafı bundan dolayı. Yeni yeni bilinç kazanıldı.
Erkekler de yapmalı. Bakımsız erkek de itici
Bence erkekler kisisel bakimlarina kadinlardan daha cok onem veriyor
Erkekler pek bakım yapmaz çünkü
Çünkü en çok kadınlar uğraşıyor sağıyla soluyla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?