







ailen aşırı düşüncesiz 33 yaşımdayım eski sevgilim makine mühendisiydi.. babam ilişkimi biliyordu bir kere bile mesleği iyi aferin vs dediğini duymadım bana hiç bie zaman demedi ki zengin bul mesleği şu olsun demedi maaşı şu kadar olsun alıştığın rahatı karşılayabilecek birisi olsun karşında ki demedi hiç bir zaman
tek dediği şu oldu seçeceğin insan çocuklarına iyi bir baba olabilecek birisi olsun helal kazansın saygılı olsun kıymetini bilsin karşıma damat diye getireceğin kişi karakter olarak sağlam olsun parayı insan kazanır ama karakter sonradan edinilmez!
Babam allaha tapar gibi paraya tapıyor. Zengin olsun, malı mülkü olsun diyor. Kendide nasiplenme derdinde. Nefret ediyorum bu adamdan!
insan ailesini seçemiyor gerçekten!
ama karşında ki kişi doğru kişi bil.. adam gibi adam olan karşında ki kişi
neden mi?
çünkü seni gerçekten seviyor
bu sözleri duymasına rağmen trip yapmak yerine ek iş yaparım taştan paramı çıkarırırm sana bakarım diyen bir adam var karşında üstelik mutsuz olma moralin bozulmasın diye seni güldürmeye eğlendirmeye hatta lunapark istiyorsun diye götürmeye çalışan birisi var bu adam seni mutlu eder
bir abla olarak beni dinle ve bu adama sıkıca tutun sakın bırakma diyorum sana
Yok abla bırakmam zaten onu çok seviyorum. Her zaman beni mutlu etmeye çalışıyor. Yeri geliyor sinirleniyorum bağırıp çağırıyorum hiç bir defa bile karşılık vermedi kalbimi kırmadı. Kalbini kırsan bile kırıldığını belli etmez öyle küsmez trip atmaz. Ailemi tanıyorum ileride de istemicekler. O zaman ne yapıcaz onu düşünüyorum.
sevgilini seçeceksin :) o da bir şekilde aileni ikna etmeye çalışacak kapıdan kovulsa bacadan deneyerek
ama bir daha bu kadar şeffaf şekilde babanın sevgilin hakkında söylediklerini ona bu şekilde söyleme aşırı üzülmüştür yetersiz hissetmiştir kendisini
En son ihtimal kaçarım 😂
saçmalama 😀
İçimi dökebileceğim kimsem yok ki. Bir an içimi dökmek istedim bilsin istedim. Sonra pişman oldum. Bilmiyorum hiç trip atmadı başkası olsa ayrılmak ister, ailen beni istemiyor bende seni istemiyorum der. Sevgilime ailem seni istemiyor diyorum, olsun onlar bizim büyüğümüz saygısızlık yapıp karşılık verme tartışma diyor. İçinden mi yaşıyor üzüntüsünü güçlü mü görünmeye çalışıyor bana yoksa olgun olduğu için mi böyle çözemedim
adam gibi adam olmasa ne yapardı biliyor musun?
o zaman baban zengin damat bulsun derdi mücadele etmek için çabalamazdı mesela taştan çıkarırım paramı sana layık olmak için demezdi
Çok haklısın abla. Kafama babamı takmak kendimi üzmek istemiyorum artık. Ben erkek arkadaşıma sımsıkı sarılıcam. Bir şekilde kabul edecek ailem. Ya seve seve ya seve seve😊
aynen öyle sıkma canını her şey gönlünce olsun :)
Selamlar... Anladığım kadarıyla ikinizde mutlusunuz, erkek arkadaşın da seni seviyor ve sana kibar davranıyor. Evet maddi durumda önemli ama bunlar aşılmayacak konular değil, ilk sevgi, saygı olması lazım. Sevmediğin birisiyle mi olacaksın sırf zengin diye? İlk kendi mutluluğunu düşünmen lazım.
Kesinlikle aynı fikirdeyim ama ileride ailem hiç bir şekilde kabul etmezse ne olacak onu çok kafaya takıyorum :(
Çocuğa her şey söylenmiş ama saygı bozmamış helal olsun her şeyi göze alıyor 2 is yaparim diyor, ablan mühendisle evlenmiş ama huzurlu mu mutlu mu? Yarın bi gün ne olacağı belli olmaz o damadın senin mutluluğun daha önemli
Ablam mutluyum diyor sorun yok diyor ama gerçekten öyle mi Allah bilir. Onun evlendiği kişi asabi birisi biraz. Erkek arkadaşım gibi anlayışlı biriside değil. Sevdiğimin tırnağı etmez o adam.
Çocuk efendi iyi biri belli ki seni de seviyo bence para her şey değil zengin biri olup seni üzeceğine çalışan ama çok kazanmayan biri olması daha iyi sen de çalışırsın geçinirsiniz
Çok efendi çok saygılı birisi. Her zaman her konuda yanımda oldu 2 senedir. Beni bir gün olsun üzmedi kırmadı. Babama göre malı mülkü olacak. Şirketi olacak yatı katı olacak. Kendide nasiplenme derdinde. İleride ailem istemezse erkek arkadaşıma ne dicem bilmiyorum nasıl çıkacam bu işin içinden
Bence bu çocuk için aileye karşı gelmeye değer onlara karşı baskın olursun hayır ben bu kişiyle evlenmek istiyorum benim hayatım bu dersin mecbur kabul eder onlar da seni tamamen silecek değiller ya boş ver şimdiden sıkma canını bunlar için konuşur konuşur susar baban
Hiç olmadı son çare kaçarım Valla kendileri bilir 😒😂
Cevap
8Cevap
Konuşmalarda huzur buldum boş ver babanı nolur evlenin😂😘
Hahaha neden öyle dedin 😂
İnşallah evlencez bir aksilik çıkmazsa. Babam araya giriyor işte..
Teşekkür ederim canım benim 😘
Babanin dusuncelerini neden anlattin cocuga yazik yani kendin hallet illaki ikna olacak is ciddiye binince yazik uzuldum herswyi anlatma cocuga sana guclu gorunup travma yasayabilir bunalima girebilir.
Haklısın pişman oldum ama napim dertleşicek kimsem yok :( içimi dökmek istedim. Üzülmüşmüdür ki :/
Heralde yazik yani anlatma bidaha evde yasananlari cocuk istemeye gelince tas koyacak degil baban asilmayacak sey degil annen vs ikna eder velev ki etmedi baban a rest cek benim hayatim benim dogrum ve kararrim de baba fikri elbette onemli ama cocuk it kopuk degil nekadr para kazandigi hic onemli degil calsitigi surece paranin onemi yok babanin zenginlik disinda baska nedenleri olsaydi neyse de valla kusura bakma zenginlik diye tutturan baban kendisine rest cekilmesini hakediyor Allah katinda bile gunah bu yani herkes konforlu ya da burjuvadan gelmedi Peygamber Efendimiz bile bir elbiseyi giyer digerini yikardi 2 parca elbisesi vardi imkani olmasina ragmen gununu 1 hurmayla gecirdigi vrdi yani demek istedigim Para gelir gider baki olan sana saygisi sevgisi tutumu babama karsi cikarsam gunah mi faln filan deme hicbir kitapta yazmaz yani her acidan baban haksiz
5 vakit namaz kılıyor benim babam. Kuran dersleri verirdi eskiden mahallede ki çocuklara. Bunları daha iyi bilmesi lazım onun ama dini imanı para. Asgari ücretle çalışan biriyle olmaz diyor. Geçim zor diyor. Erkek arkadaşım da diyor ek iş yaparım daha fazla çalışırım sana gül gibi bakarım babana bakma diyor. Ama tartışmayada girme o bizim büyüğümüz diyor
Napsin cocuk senin de kotu olmani istemiyor kusura bakma ama dindar olup herswyi bilmesine ragmen boyle davranmasi buyuk gunah demek insam olmak sadece dindarlikla olmuyormus Allah cocugun yardimcisi olsun evlenseniz mutlu olur ayrilsaniz cocugun bilincalti babanin sacma para takintisi yuzunden travma ile dolacak ve her erkek gb kizlar paraya tapar deyip belkide karsisina cikan dogru kadinlara bile inanmayacak buda vebal ama dedgm gb hakkinizda hayirlisi olsun...
İnşallah canım herşeyin hayırlısı olsun ❤️🙏🏼
Rabbim bu çocuğun sana olan sevgisini azaltmasın. Helal olsun. Mutluluğunuz daim olsun. Babana da pes doğrusu..
Neden helal olsun dediniz?
Gerekirse ek iş yaparım taşı sıkar suyunu çıkartırım gibi sözler bu devirde her baba yiğidin harcı değil.
Benim ailem haketmiyor erkek arkadaşımı. Gerçekten tanısalar severler. Sen tanış sen bile seversin. Çok iyi birisi kişilik olarak. Ama daha tanımadan böyle yapıyor babam. İlla zengin olacakmış
Yazık böyle zihniyetlere baba olsa bile. Belki bir yerde senin mutlu olmanı falan istiyordur ama mutluluk parada değil. Değerde seninle her yola evet diyebilecek seni tamamen tanıyan bilen güvenen inanan seninle birlikte her şeye varım kızım diyen adamla kol kola yürüyebilmekte. Umarım sizin için hayırlısı olur
Baban zenginse haklı ama fakir olup zengin damat istiyorsa hayalperest zengin adam fakir kızla niye evlensin
Bence sevgilin gencse egitimine devam edebilir boylece babanda sesini çıkarmaz
Yani ben 25 yaşındayım o 29 yaşında. Üniversite okumak için üniversite okumaya gerek yok ki. Zaten çalışıyor kadrolu olarak. Of off..
Baban asagilamasin diye dedim
Çocuk gayet efendi birine benziyor bence ayrilma
Yok ayrılmak istemiyorum. Gerçekten çok iyi bir insan erkek arkadaşım. Ama daha tanımadan istemem diyor babam. Nasıl ikna edicem bilmiyorum
Zengin damatla baban evlensin
Keşke bizde kurtulurduk..
Baban yatmıyacak adamla herhalde
Öyle tabi ki ama anlamıyor ki
Kendi zenginmiydi ananı alırken hayır isteme hakkı yok
kaç ya sevdiğine
Nasıl yani
Son çare onu yapacam 😂
Aşk adam...
Anlamadım
sana demedim
Ailene dinleme derim
Dinlemeyi düşünmüyorum bende :( Ama böyle paraya tapmaları üzüyor beni
Kos koca insanlar bu saatten sonra değiştiremezsin. Çocuk efendi işinde gücünde değerini bil
naptınız? şu an ne durumdasınız?
Siz zengin misiniz
Hayır zengin değiliz ama çocuklarım zengin, durumu iyi olan biriyle evlensin isterim diyor hep. Erkek arkadaşımı tanımadan istemem diyor
Zengin birini bulup evlendikten sonra durumu kötü olursa ne olucak
Onu düşünmüyor işte. Erkek arkadaşıma üzülüyorum ya. Çok emeği var üstümde. Beni sevdiğini o kadar hissediyorum ki. Her konuda her zaman yanımda oldu. Ailem istemiyor diye ayrılmak istemiyorum yarı yolda bırakmak istemiyorum :(
Bırakma zamanla mecbur kabulleneceklerr
hersey senin elinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?