Ben 26 yaşındayım babam bana bu zamana kadar çok şükür ki ne istediysem yaptı aldı. Bu yaşıma kadar bana ev, araba ve daha bir çok şey satın aldı ve şimdide pırlanta baget yüzük almış bana diyor ki bunları sana seve seve alıyorum çünkü ben varken başka bir erkeğin almasına gerek yok ayrıca karşına bir adam çıktığında seni en ufak birseyle kandırmasın başka bir erkeğin en ufacık maddi manevi beklentisine girmeden sadece o adamın karakterini sevebil diye alıyorum doğru tercihler yap diye alıyorum diyor. Kendine göre evet haklı doğrusunu yapıyor ama ben böyle olunca ister istemez hiçbir erkeğe minnet etmiyorum eyvallah demiyorum bu iyi birsey mi ben anlamadım 😅
Baban en doğusunu yapıyor hiçbir adama eyvallahın olmasın
Baban kötü yapıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer