Sevgilimle sürekli saçma nedenlerden tartışıyoruz beni aldatıyor olabilir mi ya da benden sıkılmış olabilir mi?

Öncelikle merhaba direk konuya giricem 1.5 senelik bir ilişkim var kız arkadaşım ufacık tefecik olayları büyütüp büyütüp duruyor sürekli darlıyor beni yani bu şekilde beni kendisinden uzaklaştırıyor bir şey desem hemen kırılıyor ya da benim önemsemediğim yani küçücük konuları tartışma haline geliyor bu zamana kadar ettiğimiz kavgaların 2 3 ünü ben çıkarmışımdır maksimum ve ben o ne zaman hata yapsa etse affederim tamam derim geçerim ama kendisi bana gelince öyle değil ve hep bende kabahat buluyor zaten, hep özür dilerim haklı da olsam tamam derim yeter ki olay uzamasın aramız bozulmasın diye. Bu şekilde farkındayım kendisi havalanıyor bana karşı üstünlük kurmaya çalışıyor ilişkide ve genelde kendisinin istediği gibi olur zaten ilişkimiz karışmam etmem bir şeye doğru düzgün ama artık bu olaylar beni çok bunaltmaya başladı kendisi sosyal medyaya çok bağlı yaşıyor yani sürekli birilerine bir şeyi ispatlamanın derdinde sanki, hikaye atıyoruz sürekli hemen hemen her hafta zaten, ben iki kez atmıyım bana bunun için laf eder tartışma çıkarır bunun gibi pek çok ufak ve saçma sebepten kavga ediyoruz ve artık kafama acaba benden ayrılmak istiyor onun için mi böyle bunaltıyor ediyor diye düşünce giriyor ve cidden kendisine aşırı önem veriyorum ediyorum herşeyi önemsiyorum onun için ama artık aşırı bunalmaya başladım bu durumdan bi süredir böyleyiz 1.5 aydır yaklaşık ve gereksiz durduk yere bi anda bakıyorum bana karşı soğuk konuşuyor nedenini soruyorum zar zor söylüyo ve yine ufacık bi konu olmuş oluyor, nedeni saçma bir sebepten bana karşı soğuk yapıyor bir anda dediğim bir kelimeye bile takılıyor. Hayatım ona bağlı olarak yaşıyorum zaten günde 10 saat beraber olduğumuz oluyor ya da beraber olmasak bile sürekli mesajlaşırız kendisine aşırı vakit ayırıyorum aralıksız yani ama ben iki gün üst üste dışarıya çıkayım gelir bana trip atar nedeni de iki gün arkadaşımla (erkek) takılıp kendisini hiç görmeye gitmemem buluşmaya gitmemem oluyor neymiş iki gün onla geziyormuşum ona kendisinden daha çok zaman ayırıp buluşuyor muşum yani bi insan bu kadar darlanmaz bence ve kendisine bu konuyu açsam bana yine trip atar hemen kendini acındırır ya da bir kavgamızda ben haklıysam hemen oram ağrıyor buram ağrıyor konuşmak istemiyorum şu an zaten ağlıyorum diyerek benden ilgi bekliyor ve olaydan kaçıyor sizce ne yapmam gerek zaten kafamda bir sürü dert oluyor ben ufacık şeyleri bile kafamda takıp kafamın içinde büyütüp duran bi insanım ve böyle böyle olaylar olup duruyor içime atıyorum kafamda zaten sürekli meşgul ediyor ve yoruldum cidden artık bu durumdan sizce ne yapmalıyım nasıl bişey demeliyim yardımcı olur musunuz teşekkürler şimdiden.
Sevgilimle sürekli saçma nedenlerden tartışıyoruz beni aldatıyor olabilir mi ya da benden sıkılmış olabilir mi?
Cevapla