Aşık olduğum çocuk bana her kötülüğü yaptı dolandirdi bile ama vazgeçemiyorum?

11 eylül 2021 den beri askindan öldüğüm çocuk var flörtleşme sürecimiz oldu ama beni sevmediğini hissettiriyodu cünkü sürekli kiz degistirem bagli kalamayan biriydi. İlk flört haftamizda benle flörtken bana veda bile etmeden eski sevgilisyle barisip storyler atti aciklama bile yapmadi. İkinci kez sevgilisinden ayrildiktan bir ay falan sonra tekrar konusmaya basladik bu sefer seni kaybetmek istemiyorum ama beğendiğim biri de var dedi , cok asıktım göz yumdum, yine umutsuz bitti. En son bana ansızın naber numaranı at seni aricam dedi ve benden martı hesabımı isteywrek martıya bindi ve parasını ödemedi dolandirmis oldu yani ama hala icimde ukte kaldı neden ben diye bana hep kötülük yapan oydu neden bana böyle davrandi?
Güncellemeler
+1 yıl
çocuğa hala asik degilim, her yerden de engelledim. Sadece yaptıkları çok koyuyo ve hazmedemiyor üzülüyorum
Aşık olduğum çocuk bana her kötülüğü yaptı dolandirdi bile ama vazgeçemiyorum?
Cevapla