Biri var bana her türlü kötülüğü yapiyor ama vazgeçemiyorum niye?

Aşk demeyin ne olur kara kaşına kara gözüne hayran değilim onun.. ama kıyamıyorum ya. Aileme kadar gidip beni rezil etti sinirlendiği için aileme başkasıyla yattı kızınız dedi ya özür bile dilemezken affettim kendini haklı gördü üstelik ya kufur ediyor ağza alınmayacak şeyler söylüyor yine vazgeçemiyorum en basiti oje sürdüm kırmızı renk geçti sen f-hisesin dedi affettim daha neler neler ya dayak yedim affettim
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece sevgilim konusunda da değil bana yapılan yanlışlara rağmen insanları kaybetmekten korkuyorum ve özür dileyen bile ben oluyorum haksız oldukları halde
Biri var bana her türlü kötülüğü yapiyor ama vazgeçemiyorum niye?
Cevapla