Sevgilimle saygı sevgi güven herşeyimiz tamam ama yakınlaştığımda bişey hissetmiyorum ten uyumumuz mu yok? Bunun bi çözümü yok mu?

Arkadaşlar sevgilim gerçekten çok iyi bi insan onu seviyorum ama hiçbir şekilde heyecan duymuyorum ona karşı ve özellikle ne zaman öpüşsek içim almıyo hemen çekiyorum dudağımı. Sevmiyorum mu acaba diyorum ama onu özlüyorum, onunla konuşurken mutlu oluyorum ve hep görmek istiyorum bu sevgi değil mi? Onu özlüyorum ama ne zaman buluşsak ve yakınlaşsak içimde bi heyecan olmuyo yakınlaşmak öpüşmek istemiyorum bunun sebebi ne nolur yardım edin nasıl aşabilirim bu durumu?
Sevgilimle saygı sevgi güven herşeyimiz tamam ama yakınlaştığımda bişey hissetmiyorum ten uyumumuz mu yok? Bunun bi çözümü yok mu?
Cevapla