İş yerine yakışıklı bir bey geldi. Ama konuşurken aşırı heyecanlanıyor. Oradan oraya atlıyor. Herkesle bu şekilde mi bilmiyorum ama benle konuşurken bildiğin saçmalıyor. Hafta sonu gezi yaptı iş yeri. Şöförün arkasına hemen biz oturduk. Bu da şöförün yanına oturdu. Müzik açıldı. Yerinde oynuyor. Yanımdaki arkadaşım “ay ne güzel oynuyor. El hareketlerine bak.” filan dedi. Bende “Normal erkek eli işte nesi var amma abarttın, şu şarkı olsa da dinlesek” dedim. Bir anda o şarkıyı netten bulup açtı. Biz tabi mutlu olduk. Sonra Ela gözle ilgili bir türkü açıp döndü baya bön bön yüzüme baktı. Arada bakarken de yakalıyorum ama konduramıyorum. İş yerinde o kadar bekar kadın varken mal değildir heralde benim peşime düşecek diyorum ama anlayamadım adamı.
Güncellemeler
+1 yıl
Soru ayrıntıda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer