Sevgilim Merkür Retrosuna girdim, ilişkiyi yürütemiyorum diyerek benden ayrıldı. Buna inanmalı mıyım?

Ömrümde böyle bir bahane görmedim ben! Merkür retrosuna girdim çok gerginim ilişkiyi yürütemeyeceğim diyerek ayrılma kararı alan sevgilimin bu bahanesine inanmalı mıyım sizce?
Sevgilim Merkür Retrosuna girdim, ilişkiyi yürütemiyorum diyerek benden ayrıldı. Buna inanmalı mıyım?
Cevapla