Çok yalnizim kimse benimle gorüşmüyor ne arkadasim ne babam nede ablalarım napıcam bilmiyorum?

Merhabalar 32 yasindayim, bi kizim var 3 yasinda ben ozel bi sirkette calisiyorum.9 aydır eşimin annesi ile yasiyoruz kayinvalidem evini satti kocama para verdi ve yanimiza yerlesti , kocam bitcoin aldim o para ile dedi sonra bitcoinler düstu yanmasın yatirdigim para diye 2 yilligina dondurdum bitcoinleri 2 yıl dokunamayiz dedi 7 binlik krediyi kapatti sadece. Kocam evlendigimizden beri toplasak 6 ay calismistir 5 yildir evliyiz. Kaynanamin maaşiyla geciniyoruz ve görümcemler cok zengin onlar yardim ediyor cocuguma falan hep ust bas verirler. Benimki kira ve faturalara anca yetisiyor ama kocami cok seviyorum vazgecemiyorum üstelik günde en az 100 luk rakı icer dayısıyla yafa evde ya da parkta ama vazgecemem hem tek maaşla kaynanamin destegi olmadan gecinemem babamda eve almaz cunku evlenirken agir konustum eve aldigim televizyonu bile söküp geri ellerimden aldim, ablamlara siz evde kaldiniz diye beni kıskanıyorsunuz dedim... Bi arkadasim var oda benle gorusmuyor disarda goruselim diyor eve cocuklu misafir kabul etmiyorum diyor bizede kaynanam var diye gelmiyor ee bende disari cikamam cok mutsuzum.
Çok yalnizim kimse benimle gorüşmüyor ne arkadasim ne babam nede ablalarım napıcam bilmiyorum?
Cevapla